logo

Accent Logistics Vilvoorde | 20.11.2024 | Brabant Flamand

Technisch administratief bediende NL/FR


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: 6 mois à 2 ans
  • Segmentation : Département Logistique / SCM dans une industrie , Employé Logistique

Description de l’offre

Onze klant is één van 's werelds toonaangevende bedrijven voor de ontwikkeling, productie en distributie van bekistingstechnologie voor gebruik op alle terreinen van de bouwsector. Daarnaast zijn ze ook een wereldwijde leverancier van welbedachte steigeroplossingen voor een gevarieerd spectrum aan toepassingen. Wereldwijd bieden zij met meer dan 160 vestigingen in 70 landen, oplossingen aan voor alle bouwtoepassingen: wooncomplexen, wegenbouw, de uitbreiding van de energievoorziening of de bouw van het hoogste gebouw ter wereld.

Functiebeschrijving
Als Technisch Administratief bediende zal je vanuit Ternat instaan voor onderstaand takenpakket:

  • Ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördineren van leveringen en de daarbij horende transporten.
  • Voeren van efficiënt voorraadbeheer van nieuw en gebruikt materiaal, met oog voor optimalisatie.
  • Beheren van Intercompany business met buitenlandse filialen en/of centrale logistieke distributiecentra.
  • Proactief up-to-date houden van de retourplanning.
  • Administratieve verwerking van retourleveringen en opstellen van schadebestekken.
  • Samenwerken met de afdelingen voorraad, logistiek, engineering en sales.
  • Nauwe samenwerking en communicatie met betrokken collega's.


Functie-eisen
Om de job als Technisch administratief bediende uit te voeren in Ternat zoeken wij iemand die zich herkent in onderstaand profiel:
  • U beschikt over een bachelordiploma in de logistiek of heeft een eerste werkervaring in een gelijkaardige functie.
  • Talenkennis: tweetalig NL/FR, met voldoende kennis van het Engels. Duits is een plus.
  • U bent polyvalent, dynamisch, communicatief en enthousiast.
  • U kunt dankzij uw reactiviteit en aanpassingsvermogen eenvoudig dagelijkse en uitzonderlijke situaties het hoofd bieden.
  • Sterk in administratie, ervaren in het opmaken van schadebestekken en het gebruik van bedrijfssoftware (ervaring met SAP is een plus).
  • Goede PC-vaardigheden, vooral in Excel (draaitabellen kunnen maken).
  • Bereid om productkennis op te doen.


Arbeidsvoorwaarden
Om dit alles uit te voeren heeft onze klant onderstaand pakket in de aanbieding:
  • Een uitdagende functie met verantwoordelijkheid in een aangename, dynamische en enthousiaste werkomgeving.
  • Een motiverend basissalaris tussen €3000-€3500 bruto per maand, aangevuld met extralegale voordelen zoals hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques, ecocheques en meer.
  • Degelijke opleiding en ondersteuning vanuit de onderneming.
  • Flexibele werkuren: start tussen 7u30-9u00, met een werkdag van 8u30 (incl pauze)
  • Volgen van bouwverlof: 3 weken zomer, 2 weken kerst-nieuw, 12 ADV-dagen en 8 à 9 vrij te kiezen dagen.
  • Een team van 3-4 mensen, rapporterend aan de operations manager, in een kantoor van ca. 10 mensen.


Meer informatie
VG13/BUO