logo

Accent Brussels Select | 20.11.2024 | Bruxelles

Inside sales


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: 2 à 5 ans
  • Segmentation : Département Logistique / SCM dans une industrie , Vente Interne

Description de l’offre

Hieronder wat meer informatie over het bedrijf in Brussel:

  • KMO omgeving
  • Familiaal bedrijf
  • Leuke collega's die een goede verstandhouding hebben met elkaar.


Functiebeschrijving
Voor de functie als Inside sales medewerker in Brussel zal jij verantwoordelijk zijn voor hetvolgende takenpakket:
  • Je fungeert als contactpersoon voor de vertegenwoordigers en ondersteunt hen in hun aanvragen over prijzen, facturatie en bestellingen
  • Je bent het eerste aanspreekpunt en behandelt op een klantgerichte manier alle inkomende oproepen en verzoeken
  • Je bent de tussenpersoon tussen het sales team en de productie en zorgt voor een vlotte communicatie tussen beide partijen
  • Je bent verantwoordelijk voor de opmaak van orderbevestigingen voor de klanten en verzorgt de volledige opvolging van de bestellingen, van orderontvangst t.e.m verzending
  • Samen met je collega's verzorg je ook een correcte facturatie en volg je het debiteurenbeheer op
  • Je volgt nauwgezet de verdere optimalisatie van onze ISO9001 certificatie alsook de dag dagelijkse kwaliteitsopvolging (incl klachtenbehandeling)


Functie-eisen
Als Inside sales medewerker in Brussel beschik je over volgende vaardigheden:
  • Je hebt reeds +- een 5-tal jaar werkervaring in een gelijkaardige functie
  • Je spreekt vlot Nederlands en Frans (Engelse kennis is een pluspunt)
  • Je bent commercieel aangelegd, je bent communicatief en klantgericht ingesteld
  • Je hebt zin voor initiatief (“can-do” mentaliteit), bent hands-on en dynamisch
  • Je bent flexibel, stressbestendig en polyvalent
  • Je bent digitaal onderlegd en je hebt een goede kennis van MS Office. Kennis/ervaring met SAP is een grote meerwaarde.


Arbeidsvoorwaarden
Voor de functie als Inside sales medewerker in Brussel wordt jou hetvolgende aangeboden:
  • Een bruto maandloon volgens werkervaring (tussen 3000-3500 euro)
+ extralegale voordelen: pensioensparen, maaltijdcheques
  • 38u/week waarbij je glijdende werkuren hebt, opstarten kan tussen 7u30-9u (geen thuiswerk mogelijk)
  • Er is een parking beschikbaar voor je eigen wagen
  • Een fijn en tof team waar je op kan rekenen!


Meer informatie
00305-406-20121204