logo

Accent Brussels Select | 10.11.2024 | Bruxelles

Klantenadviseur bancaire producten


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: Moins de 6 mois
  • Segmentation : Département Logistique / SCM dans une industrie , Comptabilité / Financier

Description de l’offre

Onze klant is een pionier in de wereld van beleggen, kredieten en verzekeringen. Het gaat om een zeer stabiele en internationale onderneming die zich richt op particulieren, zelfstandigen en kmo's. In totaal werken er een 1500 medewerkers vanuit het hoofdkantoor of een 250-tal regionale kantoren. Het hoofdkantoor is gelegen in hartje Brussel. Met andere woorden is de ligging ideaal voor een traject met het openbaar vervoer. Het HQ ligt op wandel van het treinstation. Verkies je toch om met de wagen te komen werken? Geen probleem, onze klant bezit parkeerruimte onder het gebouw. Meerdere jaren op rij behaalde onze klant een award voor beste werkgever en daar zijn ze trots op. Op vlak van arbeidsomstandigheden en opleidingsmogelijkheden, springen ze enorm in het oog. Een voorbeeldje hiervan: als koffie-liefhebber en/of foodie kan je in het hoofdkantoor terecht in de Barista-bar en het Bistro-restaurant. Jouw werkomgeving bestaat uit een volledig nieuw, zeer ruim gebouw met oog voor innovatie, natuurlijk licht en milieuprestaties. Houtstructuren en warme kleuren zorgen voor een gezellig geheel. Onze klant let op alle details zodat zijn medewerkers zich bij hen thuis kunnen voelen. Je komt sowieso terecht in een familiaal team waar een open en eerlijke communicatiestijl wordt gehanteerd. Openheid, Optimisme en Positivisme zijn de kenmerken die elke medewerker in zich heeft. Onze klant gelooft dat elk project, groot of klein, het beluisteren waard is. Het is een zeer gastvrije bank voor iedereen waarbij de klanten op lange termijn ondersteunt worden. Dit wordt ook doorgetrokken naar de eigen werknemers: ook al heb je nog geen ervaring in de financiële sector, je zal de nodige ondersteuning krijgen van experts in hun vak. Is dit een werkomgeving waarin je je zeker ziet werken? > Laat dan zeker van je horen via onderstaande gegevens!

Functiebeschrijving
Als financieel adviseur op afstand ligt jouw focus op de verkoop van kredietproducten aan particulieren. Dit omvat kredietkaarten, korte termijn kredieten en de bijbehorende verzekeringen. Je verleent geschikt advies en begeleidt de klant voor een vlotte afhandeling en het behalen van de doelstellingen. Je hebt een professionele houding tegenover klanten en prospecten die contact opnemen met de bank, zowel telefonisch als per e-mail. Je behandelt aanvragen die binnenkomen via de site en andere toekomstige kanalen. Je optimaliseert verkoopopportuniteiten bij klanten en overtreft de doelstellingen van het departement. Je maximaliseert de succesratio door een goede kennis van de normen en processen van het departement en door het actief opvolgen van lopende dossiers. Daarnaast werk je mee aan projecten om de bestaande processen te verbeteren door creatieve ideeën aan te brengen. Andere taken zijn onder meer dossiers verdedigen, procedures naleven en technische problemen signaleren.

Functie-eisen
Jij bent commercieel vaardig en klantgericht met een proactieve en positieve houding. Jij hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden en beschikt over sociale vaardigheden, openheid en beschikbaarheid. Jij hebt een teamspirit en bent flexibel, nauwkeurig en in staat om te multitasken. Jij hebt een groot leervermogen en bent prestatiegericht. Jij hebt een grondige kennis van kredietproducten en bent Nederlandstalig, met kennis van Frans en/of Engels als een pluspunt. Jij kent de regelgeving voor de banksector en de procedures van de bank die van toepassing zijn. Ervaring in de banksector of binnen een klantendienst is een troef, maar wij voorzien de nodige opleidingen voor de kennis van procedures, kredietproducten en het beheer van oproepen.

Arbeidsvoorwaarden
Een contract van onbepaalde duur als klantenadviseur Meteen een on the job-training in het kantoor zelf, gecombineerd met een volledig opleidingsprogramma op de hoofdzetel en ook online, dat je op elk moment verder kan aanvullen dankzij ons bijzonder uitgebreide opleidingsaanbod Naast een marktconform loon kan je genieten van een interessant verloningspakket dat wordt aangevuld met extralegale voordelen: maaltijd- en ecocheques, 13de maand (met de mogelijkheid om alternatieve voordelen te kiezen in het kader van ons cafetariaplan, Flex Income Plan), hospitalisatie- en groepsverzekering, wettelijke tussenkomst in de verplaatsingskosten, voordelen op een aantal bank- en verzekeringsproducten, commerciële bonus afhankelijk van de realisatie van gestelde objectieven, … en nog veel meer! Een job die snel evolueert en waarmee je veel bijleert Een dynamisch team dat initiatief aanmoedigt Een organisatie die in haar werknemers investeert door middel van kwaliteitsvolle opleidingen en reële carrièremogelijkheden Een omgeving die het evenwicht tussen je privé- en beroepsleven bevordert

Meer informatie
00305-406-20121204