logo

Accent Brussels Select | 19.11.2024 | Bruxelles

Sales Support Officer - FR + NL - Brussel


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: 6 mois à 2 ans
  • Segmentation : Département Logistique / SCM dans une industrie , Vente Interne

Description de l’offre

Het bedrijf is een gekende speler in employee benefits. Ze staan bekend om hun goede werksfeer, veel feedback naar hun werknemers toe en een opleidinggericht hr-beleid.

Functiebeschrijving
Functie : U biedt een efficiënte zowel commerciële dan administratieve ondersteuning aan de Nederlandstalige Key Account Managers. Uw verantwoordelijkheden:

  • Portefeuillebeheer:
  • Onderhoud en beheer van klant/prospect informatie en contacten in de CRM tool
  • Het beheer van publieke tenders (identificatie, opportuniteiten aanmaken, dispatchen, handtekeningen verzamelen, gunningsverslagen opvragen…)
  • Implementatie en administratieve monitoring van cross-selling campagnes met bestaande klanten voor onze verschillende producten
  • Contract push en monitoring
  • Downloaden, creëer kansen en interne dispatch van de publieke offerte
  • Analyse van Speciale lastenboeken (identificatie en voorbereiding van de vereiste documenten)
  • Voorbereiding van de prijsstelling voor validatie. Toezicht op de garantie
  • Het aanpassen van de mogelijkheid aan Salesforce
  • E-mailbeheer
  • Beheer van de CRM-box (inkomend en uitgaand)
Interpretatie (en antwoord ) in samenwerking met het team
  • Klassement (klanten, projecten, vergaderingen,...)
  • Deelname aan team- en afdelingsvergaderingen:
  • Deelname aan de maandelijkse teamvergadering
  • Voorbereiding van de vergaderingen van de sales afdeling
  • Beheer van telefoongesprekken:
Informatie over diensten en producten en wetgeving Informatie over het lidmaatschap en de bestelprocedure Leid een zakelijk gesprek om de verkoop te drijven en te sluiten Inbound en outbound

Functie-eisen
Bewezen ervaring in een administratieve rol met sterke commerciële affiniteiten.
  • Nauwkeurigheid en organisatie
  • Luisteren en in staat zijn om de behoeften van de klant te identificeren
  • Smaak voor administratief werk
  • Collaboratieve teamgeest
  • In staat zijn om volledig autonoom te werken maar in constante afstemming met de sales team
  • Vertrouwelijkheid respecteren(zeker financiële cijfers)
  • Identificeer potentiële kansen in uw telefooncontacten
Goede kennis van pc en software, met name Salesforce en MS Office.
  • Goede kennis van de e-notification en e-tendering tool


Arbeidsvoorwaarden
In ruil voor je talent en inzet bieden we :
  • een .uurrooster van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u (3 shifts).
  • aantrekkelijk salarispakket inclusief extralegale voordelen (jaarlijkse bonus, hospitalisatieverzekering DKV,…)
  • een bedrijf op mensenmaat waar de belangrijkste doelstelling het welzijn van al haar medewerkers is.
  • een aangename werkomgeving waarbij iedereen de kans krijgt om te bloeien.
  • een passende opleiding krijgen die u toelaat om een goede kennis van de producten en procedures te hebben.
  • permanente opleiding


Meer informatie
00305-406-20121204