logo

Accent Logistics Aarschot | 24.10.2024 | Anvers

Allround administratief bediende


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: Moins de 6 mois
  • Segmentation : Département Logistique / SCM dans une industrie , Vente Interne

Description de l’offre

De firma is dé partner op gebied van tijdelijke sanitaire voorzieningen. Meer dan 80 jaar ervaring en een ongeëvenaarde full-service, zijn zij uw beste partner voor o.a. bouwprojecten. Mobiele toiletten, maar ook sanitaire containers worden steeds populairder in de sector. Klanten wensen meer luxe en onze klant past zich hier meteen op aan en zoekt steeds naar nieuwe mogelijkheden. Luxe toiletcontainers, douchecontainers, mobiele toiletten, mini-toiletten voor op verdiepingen enz.. Met chauffeurs verdeeld over gans België kunnen we steeds snel schakelen. Ontzorgen en hygiëne staan bij de medewerkers hoog in het vaandel. Niet alleen verhuur voor de bouwsector of de bedrijfswereld, maar ook voor evenementen of particuliere feesten zoeken wij samen met u de beste sanitaire oplossing. Onze klant is actief op vele werkterreinen. Zowel wat betreft ontstoppingen, lediging van putten met alle mogelijke inhoud, industriële reiniging, veegwerken, afvalverwerking,… Onze klant investeert al jaren in de beste apparatuur en gespecialiseerde vrachtwagens. De opgebouwde knowhow is groot en staat ter beschikking van onze uitgebreide klantenkring!

Functiebeschrijving

  • behandelen van inkomende telefonie en mailverkeer
  • orders ingeven, afmeldingen verwerken, offertes opmaken, klachtenbehandeling
  • chauffeurs te woord staan met hun vragen, bemerkingen
  • boekhoudkundige taken: facturen controleren, debiteurenbeheer, crediteurenbeheer, po-nummers opvragen...
  • je gaat aan de slag in het hoofdkantoor van Arendonk


Functie-eisen
  • ervaring met B2B klantencontacten, facturatie, basis boekhouding
  • sterke talenkennis: Nederlands, Frans en Engels
  • stressbestendige multitasker met een hart voor klanten


Arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt aan de allround administratief bediende volgend pakket:
  • een uitzendcontract, optie vast volgens hun protocol
  • een voltijdse job van 39 uur per week
  • een 4/5de tewerkstelling kan besproken worden
  • 26 betaalde verlofdagen/jaar; vrij op te nemen in samenspraak met het team
  • een vast uurrooster met uren van 8u-16u, 1 dag wordt er tot 17u gewerkt
  • geen thuiswerk
Het financiële plaatje:
  • een bruto maandloon afhankelijk van relevante ervaring, tot max. €3000 bruto
  • maaltijdcheques van €6 per gewerkte dag
  • ecocheques van €250/ jaar


Meer informatie
VG13/BUO