logo

Accent Logistics Antwerpen | 02.10.2024 | Brabant Flamand

Road Logistics Cross Dock Shift Supervisor


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: 2 à 5 ans
  • Segmentation : Transport Routier , Employé Logistique

Description de l’offre

Onze klant biedt oplossingen op vlak van opslag en picking van goederen. Ze gebruiken een breed netwerk van regionale distributiecentra en leveren via eigen transport en vaste partners. Baan, lucht en maritieme oplossingen.

Functiebeschrijving
Als Shift Supervisor leid en ben je verantwoordelijk voor een team van +/- 15 medewerkers in de cross-dock afdeling. Er wordt in 2 ploegen gewerkt. Je bent operationeel verantwoordelijk voor de resultaten en successen van de afdeling, naast het waarborgen van kwaliteit en veiligheid op de werkplek. Samen met de warehouse coördinator zorg je voor continuïteit en zoek je actief naar synergieën in de teams. Je rapporteert aan de Warehouse Manager. JOUW VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Je leidt de Crossdock-medewerkers. Je zorgt ook voor een efficiënte personeelsplanning, in overleg met de andere shift supervisors en uitzendbureaus;
  • Je zorgt voor optimale en veilige werkomstandigheden, met aandacht voor orde, netheid en discipline. Daarnaast bewaak je de kwaliteit van het werk volgens de vastgestelde KPI's en controleer je de naleving van procedures en ADR-regelgeving op de werkplek;
  • Je coördineert de dagelijkse operationele activiteiten binnen de cross-dock afdeling;
  • Je neemt deel aan periodieke en ad-hoc overleggen met je collega-teamleaders en het management;
  • Je neemt deel aan diverse optimalisatie- en integratieprojecten: actief deelnemen aan een proces van continue verbetering door middel van verschillende rapporten en zelfstandig uitvoeren van analyses;
  • Je rapporteert aan de Warehouse Manager en werkt nauw samen met de interne transportafdeling, klantenservice, import/export en verkoop;
  • Je bent verantwoordelijk voor het trainen, begeleiden en beoordelen van de cross-dock medewerkers.


Functie-eisen
  • Je hebt al werkervaring in een soortgelijke functie of bent klaar om de volgende stap in je carrière te zetten;
  • Je bent communicatief en kunt communiceren in het Engels en Nederlands, Frans is een pluspunt;
  • Je bent klantgericht, met een gevoel voor initiatief en oog voor verbeteringen in processen. Je hanteert een proactieve instelling en beschouwt veiligheid als van het grootste belang binnen een magazijnomgeving;
  • Je kunt in een team werken en hebt leidinggevende capaciteiten;
  • Je bent stressbestendig, flexibel met een hands-on mentaliteit;
  • Naast jouw administratieve vaardigheden, ben je ook IT-technisch bekwaam. Ervaring met MS Office, ERP- en WMS-systemen is een meerwaarde, naast ervaring met 5S en lean management.


Arbeidsvoorwaarden
Wat mag je verwachten?
  • Na een succesvolle uitzendperiode ontvang je een vast contract.
  • Eerlijke verloning, afhankelijk van ervaring en kennis.
  • Maaltijdcheques van 8 EUR/ gewerkte dag.
  • Je werkt 37,5 uren/week waardoor je bovenop jouw wettelijke verlofdagen 3 betaalde ADV-dagen + enkele sectorale dagen kan opnemen.
  • Je werkt vanuit de site te Kampenhout.
  • Cafetariaplan: fietslease, wagenlease kan vanaf 6 maanden anciënniteit.


Meer informatie
VG13/BUO