logo

Accent Logistics Brugge | 08.11.2024 | Flandre Orientale

Logistiek bediende


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: 6 mois à 2 ans
  • Segmentation : Département Logistique / SCM dans une industrie , Employé Logistique

Description de l’offre

Sinds 2000 innoveert onze klant de markt voor kroketten en ovenhapjes. Door voortdurende investeringen en nieuwe specialiteiten blijven ze groeien als bedrijf en fijnproevers.

Functiebeschrijving
Onze klant - een voedingsproducent regio Eeklo - gaat op zoek naar een allround logistiek bediende. Welk takenpakket mag je voor deze functie verwachten?

  • Je bent verantwoordelijk voor een efficiënt voorraadbeheer van inkomende en uitgaande goederen
  • Het opvolgen van interne en externe voorraden + signaleren bij lage voorraden en dit administratief verwerken
  • Opmaken van jaarlijkse intventaris
  • Je zal instaan voor een correcte levering van bestellingen
  • Het opvolgen van klantenorders en de beschikbaarheid hiervan afstemmen
  • Invoeren van orders in het ERP systeem
  • Organiseren van intern en extern transport via onderaannemers- - Dagelijkse opmaak van de route voor een interne chauffeur
  • Het ingeven van nieuwe producten in het ERP systeem
  • Opmaak en boeken van creditnota's voor klanten


Functie-eisen
Naar welk profiel gaat onze klant regio Eeklo op zoek voor de openstaande vacature van allround logistiek bediende?
  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma met een specialisatie in logistiek management behaald
  • Indien je reeds meerdere jaren werkervaring als logistiek bediende, planner of dispatcher kan voorleggen dan kom je zeker ook in aanmerking
  • Je bent goed op de hoogte van de kwaliteitsnormen binnen de voedingssector en hebt ervaring in een productieomgeving of je bent bereid je hierin te verdiepen
  • Je hebt een goede kennis van de Nederlandse taal, basis Frans en Engels zijn een vereiste voor deze functie
  • Je hebt geen schrik om je op de werkvloer te begeven om samen met de productie de voorraden te bespreken
  • Je bent in staat zelfstandig te werken en toont een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je bent communicatief vaardig en flexibel inzetbaar tijdens drukke periodes
  • Je bent proactief en denkt actief mee met de organisatie om bestaande processen te optimaliseren


Arbeidsvoorwaarden
Wat mag je van onze klant regio Eeklo verwachten?
  • Een vast contract van onbepaalde duur
  • Een job uitdaging waar je terechtkomt in een bedrijf in volle expansie
  • Een fulltime 40 uren werkweek tijdens de daguren met 12 betaalde ADV dagen
  • Een aantrekkelijk salarispakket afhankelijk van jouw ervaring aangevuld met tal van extralegale voordelen die te bespreken zijn
  • Verantwoordelijkheid en betrokkenheid


Meer informatie
VG13/BUO