Accent Logistics Gent | 14.11.2024 | Flandre Orientale
Customer Service Specialist
Description de l’offre
Sinds 1939 werken we aan kwaliteit en vernieuwing om te groeien. Dit heeft ervoor gezorgd dat we nu 8 productielocaties in België en vestigingen in Tsjechië, Polen, Roemenië en Turkije hebben. Met 3.500 medewerkers halen we jaarlijks bijna 700 miljoen euro omzet en verkopen we onze producten in meer dan 25 landen.
Bij ons gaan volume en kwaliteit hand in hand. Toch kiezen we altijd voor de beste producten. We zoeken altijd naar manieren om onze producten lekkerder en innovatiever te maken met pure ingrediënten en authentieke recepten. Onze medewerkers bewijzen dagelijks dat kwaliteit en grote productie goed samen kunnen gaan.
Onze mensen zijn de kern van ons bedrijf. Wat hen drijft is passie en trots voor onze producten. Voor ons betekent passie niet alleen een gevoel, maar ook inzet, hard werken, kennis en een sterk geloof in samenwerking en teamspirit.
Functiebeschrijving
Als Customer Service Specialist in Erpe-Mere ben je verantwoordelijk voor de correcte en tijdige levering van bakkerijproducten aan onze (inter)nationale klanten binnen diverse regio's, van de BENELUX tot Europa en (Verre) Export.
- Je zorgt voor tijdige orderverwerking, minimaliseert tekorten, volgt de juiste procedures voor expressleveringen en het versturen van stalen naar prospects en interne klanten.
- Je onderhoudt nauwe contacten met onze belangrijkste accounts en retailers om een correcte en vlotte orderverwerking te garanderen en communiceert proactief bij eventuele afwijkingen of problemen.
- Je bent het aanspreekpunt voor externe magazijnen en transporteurs en verzorgt de operationele opvolging.
- Je organiseert de logistiek om dagelijks alle producten op het juiste tijdstip op de juiste locatie te leveren en zoekt naar oplossingen bij leveringsproblemen, waarbij je ook actief de oorzaak aanpakt om structurele verbeteringen door te voeren.
- Je draagt bij aan het standaardiseren, documenteren en implementeren van processen en ondersteun je bij de opleiding van collega's.
- Je plaatst klanten centraal en geeft passende antwoorden op vragen en klachten, en werkt als teamspeler overkoepelend om collega's te begeleiden bij vragen.
Functie-eisen
Jij bent de ideale kandidaat voor deze vacature als je:
- minstens 3 jaar ervaring hebt in een vergelijkbare functie binnen een fast moving consumer-omgeving.
- Je beschikt over sterke probleemoplossende vaardigheden en hebt oog voor detail.
- Je kunt goed het overzicht bewaren en slaagt erin om administratief de zaken op orde te houden.
- Je bent stressbestendig, proactief en hebt een ondernemende commerciële instelling.
- Als goede communicator beheers je Nederlands, Frans en Engels.
- Bij voorkeur heb je een bachelor- of masteropleiding afgerond, of je hebt een gelijkwaardige ervaring opgebouwd.
- Je hebt een goede kennis van MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Teams, OneNote).
- Kennis van SAP is een vereiste.
Arbeidsvoorwaarden
Je krijgt een vaste job bij een groeiend Belgisch familiebedrijf in de Europese bakkerijsector. Je geniet van een aantrekkelijk financieel pakket:
- Een goed salaris met extra toeslagen voor ploegendiensten en weekenden
- Maaltijdcheques
- Een hospitalisatieverzekering
- Een groepsverzekering
- Een bonus
- 8 extra vakantiedagen naast je wettelijk verlof
- Collega's delen graag hun kennis en helpen je om te groeien en jezelf te ontwikkelen
- Je werkt voor een organisatie die sterk wil groeien en ook zorg draagt voor het milieu en de samenleving
- We doen ons best om op een duurzame manier aan de verwachtingen van vandaag te voldoen, met oog voor toekomstige generaties
Meer informatie
VG13/BUO