logo

Accent Logistics Gent | 14.11.2024 | Flandre Orientale

Service Advisor Gent


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: Moins de 6 mois
  • Segmentation : Administration , Département Logistique / SCM dans une industrie

Description de l’offre

Deze erkende dealer van maar liefst 8 verschillende automerken wil jou de beste service aanbieden vanuit hun 11 vestigingen gelegen tussen Oostende en Asse. Onze klant is een heuse voortrekker van nieuwe mobiliteit en staan klaar met een waaier aan mobiliteitsoplossingen die perfect passen bij hoe jij je wil verplaatsen. Je kan bij hen terecht voor de aankoop van een wagen of alternatieve mobiliteitsvormen zoals autodelen- of huren. Ze beschikken ook over gespecialiseerde koetswerkafdelingen waar je terecht kan voor grote of kleine herstellingen, ongeacht het merk. Deze zijn gelegen regio Gent/Erembodegem. Move with a smile: Op al hun sites zal je verwelkomt worden met een big smile! Vriendelijkheid, behulpzaamheid, verantwoordelijkheid, … zijn zaken die de medewerkers typeren. De warme, familiale sfeer bij onze klant is absoluut waar ze voor gekend staan. Geen meneer of mevrouw, zeg maar Koen of Peggy.

Functiebeschrijving
"De klant komt binnen & daar zit jij als eerste gezicht van de garage!" Jij staat garant voor een uitstekende dienst naverkoop. Dit binnen een zeer erkende dealer in de regio Aalst en omstreken, waar er een zeer aangename werksfeer heerst. Hoe ziet jouw dag er nu exact uit? Wel, je bent als het ware het eerste aanspreekpunt voor de klant betreft diverse vragen omtrent herstellingen en onderhoud. Wanneer de klant contact opneemt ben jij in staat het probleem grondig te analyseren & door te briefen aan de mechaniekers. Er brandt een lampje op de klant zijn/haar dashboard? Jij weet precies hoe je kan helpen! Indien dit niet vanop afstand kan verholpen worden, plan je een afspraak in rekening houdend met de duur van de herstelling/onderhoud. Natuurlijk zijn er collega's aanwezig bij te complexe technische vragen. Je plant de afspraak in & laat de klant uiteraard weten wanneer hij/zij mag binnenkomen. De klant zal een vervangwagen nodig hebben? Alsook hier bied jij hulp. De dag van de afspraak onthaal je de klant aan de receptie. Hierbij geef je hen de best mogelijke customer experience. Je legt helder uit wat er zal gebeuren aan de wagen, en indien de klant wat moet wachten, bied je ook nog even een koffie aan? Je maakt een werkfiche op waardoor de mechaniekers weten wat hen te doen staan. Indien er tijdens de werkzaamheden extra zaken worden opgemerkt (bv. dringende vervanging ruitenwissers) dan geef je dit alsook door aan de klant. Je bent dé spilfiguur tussen de klant en de werkplaats. Het administratieve luik van jouw job als service advisor bestaat voornamelijk uit het opmaken van werkfiches & facturatie. Samengevat: een leuke mix tussen fysiek klantencontact, mailverkeer, administratie, telefonie, contact met de collega's, ….

Functie-eisen
Als Service Advisor kan jij je hierin herkennen: Allereerste is het belangrijk dat je over technische kennis beschikt betreft alle auto onderdelen. Waarom? Het is namelijk belangrijk dat je de uit te voeren werken kan inschatten naar timing toe & zo jouw planning kan opmaken. Je hebt een relevante studie gevolgd, ervaring, je sleutelt in jouw vrije tijd aan jouw eigen wagen? Ook jij komt in aanmerking! Een basiskennis, daar kunnen we al mee verder! Je hebt interesse om je volledig te ontplooien hierin? Motiveer ons waarom jij in aanmerking komt! Je bent klantvriendelijk en kan vlot en duidelijk communiceren zowel naar de klant als naar jouw collega's. Dit alsook met de nodige assertiviteit. Je mag namelijk wel eens achter de veren zitten van de collega's in de werkplaats: jij wil de klant niet laten wachten! Ook op hectische momenten weet jij de kalmte te bewaren en blijf je steeds vriendelijk. Je hebt geen moeite om te schakelen tussen telefonie, mailverkeer, administratie & een ongeduldige klant voor jouw neus: stressbestendig zijn is dus een must! Je bent organisatorisch sterk want jij beheert de planning. De programma's waar de klant mee werkt zijn redelijk complex, dus jij kan vlot met de PC overweg. Je kan ook vlot typen. Je hebt een professioneel en verzorgd voorkomen, aangezien je het eerste contact bent.

Arbeidsvoorwaarden
Verloning is naar ervaring, aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering en ze bieden jou de optie tussen een firmawagen of niet. Onze klant zet zich 100% in om jou een aangename werkplek te bieden. Zo is er vaak een café event, aangename personeelsfeesten, … Als je hier goed presteert, zal je er absoluut ook naar worden beloond. Alsook no stress op je 1ste werkdag, je wordt hier met een grondige onboarding verwelkomt door HR. Je krijgt een uitgebreide rondleiding, alle praktische zaken worden toegelicht, en krijgt meteen de juiste opleiding door jouw dichte collega. Je kan hier ook genieten van heel wat opleidingen on the job door de invoerders zelf gans het jaar lang. Je werkt in een 39h week, met aanvullend dus 6 adv-dagen per jaar.

Meer informatie
VG13/BUO