logo

Accent Logistics NV | 09.01.2025 | Anvers

Facilitair medewerker


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: Moins de 6 mois
  • Segmentation :

Description de l’offre
Bedrijfsinformatie
Deze toonaangevende onderneming, gevestigd in Vlaanderen, zet zich in voor het leveren van verse groenten en fruit aan consumenten. In nauwe samenwerking met hun telers en een grote supermarktketen voorzien ze dagelijks talloze huishoudens van gezonde producten, met een indrukwekkende afzet van wel 5 miljoen borden per week. Hun producten komen rechtstreeks van het land naar de consument, wat bijdraagt aan het maken van gezonde en bewuste keuzes.

Het bedrijf hanteert een unieke en duurzame keten onder het motto 'van vork tot veld', waarbij betaalbaarheid, kwaliteit en duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Ze streven naar een sterk strategisch partnership met de supermarktketen, waarbij continue evaluatie en verbetering centraal staan.

Dit partnerschap is gebaseerd op vier gemeenschappelijke pijlers:

1. Gezond eten: Bevorderen van gezonde voedingskeuzes voor de eindconsument.
2. Aankoop van producten door experts: Inkoop van hoogwaardige producten, zowel nationaal als internationaal.
3. Een efficiënte keten: Optimaliseren van de logistieke keten van teler tot in het schap.
4. Blijven bouwen aan kennis en expertise: Voortdurend investeren in kennis en innovatie binnen de sector.

Met deze pijlers als leidraad, werkt deze groente- en fruitleverancier samen met de supermarktketen aan een toekomst waarin gezonde voeding gemakkelijk toegankelijk is voor iedereen.

Functieomschrijving
Als facilitair medewerker in Boom, ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze facilitaire diensten.

- Je hebt een belangrijke taak binnen de afdeling technische dienst door o.a. regie te houden over operationele overlegmomenten met diverse leveranciers en dienstverleners.
- In jouw functie zal je rapporteren aan de leidinggevende technische dienst.
- Je zal voorbereiden en plannen van werkzaamheden voor de facilitaire dienst.
- Beheren van verschillende stockvoorraden zoals persoonlijke beschermingsmiddelen, werkkledij en reinigingsmaterialen
- Opvolging van verbruiksartikelen voor de operatie en het kantoor.
- Controleren van binnenkomende facturen aan de hand van eerder uitgegeven bestellingen
- Opvolging van de facility mailbox zodat alle aanvragen tijdig en efficiënt worden uitgevoerd.
- Begeleiden van de interne kuis- en klusjesploeg.
- Meewerken aan de voorbereiding van investeringsaanvragen.
- Opvolgen van het IT-materiaal.
- Deelnemen aan het wekelijks technisch overleg.

Jouw profiel
Wie ben je?

- Jij hebt affiniteit met en een sterke interesse in het domein van facility.
- Heb je een technische achtergrond? Dan is dit een plus!
- MS Office heeft geen geheimen meer voor jou.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden zodat je relaties met interne en externe partijen kunt onderhouden.
- Prioriteiten stellen kan je als de beste en daarnaast werk je ook nog eens efficiënt, ordelijk en gestructureerd.
- Projectmatig werken schrikt jou niet af en je werkt graag autonoom en zelfstandig.
- Jij bent iemand die graag de handen uit de mouwen steekt en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt binnen de facilitaire dienst.

Wij bieden jou
Voor de functie van Facilitair medewerker in Boom biedt onze klant:

- Fulltime functie van 38u in de week.
- 20 verlofdagen en 6 ADV dagen op te nemen in onderling overleg met het team.
- Afhankelijk van het profiel en competenties is een vaste aanwerving mogelijk bij opstart.

- Bruto maandloon afhankelijk van relevante ervaring.
- Maaltijdcheques € 8,00.
- Ecocheques € 250,00
- Hospitalisatie- en groepsverzekering.
- Mogelijkheid om een fiets te leasen aan een voordelig tarief.
- 2 stukken fruit per dag.