
Accent Logistics NV | 27.03.2025 | Brabant Flamand
Facility Coördinator
Description de l’offre
BedrijfsinformatieOnze klant is al meer dan 48 jaar marktleider op parfumeriegebied met 125 winkels in België. Hun sterke punten zijn: een breed assortiment, persoonlijk advies, kwaliteit en aantrekkelijke prijzen. Als werkgever hebben zij veel te bieden: een professionele en ambitieuze organisatie, een moderne werkplek en betrokken en deskundige collega’s. Er is per persoon een ontwikkelingsbudget voorzien en er wordt tijd voorzien voor leuke team activiteiten, evaluatiegesprekken en persoonlijke feedback. Het bedrijf heeft een vlakke structuur met directe communicatielijnen. Voor deze functie kom je als ? terecht in het hoofdkantoor te Vilvoorde. Het bedrijf is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.
Functieomschrijving
Ben jij klaar om een grote rol te spelen in het creëren van een aangename, veilige en dynamische werkomgeving voor onze collega's? Word dan onze nieuwe Facility Coördinator!
Dit ga je doen:
Dankzij jou hebben onze collega’s een prettige werkomgeving! Jij regelt en coördineert alle facilitaire zaken voor het hoofdkantoor en het Distributiecentrum. Je houdt je bezig met alle facilitaire diensten, zoals:
-Receptie
-Postkamer
-Schoonmaak
-Catering
-Beveiliging
-Gebouwbeheer
-Huisvesting
Je werkt nauw samen met de Facility Manager Benelux en vier collega’s die verantwoordelijk zijn voor de Nederlandse kantoren en logistieke centra. Het is een zelfstandige functie, maar je staat er niet alleen voor!
Jouw taken:
Afhandeling: Alle facilitaire vragen en meldingen zelfstandig oppakken en afhandelen.
Registratie: Iedere actie nauwgezet registreren in het FMIS helpdesk systeem: Topdesk.
Coördinatie: De juiste partijen inschakelen en aansturen om vragen en meldingen op te lossen.
Leveranciers: Diverse facilitaire leveranciers aansturen voor receptie, post en repro, reparatie en onderhoud, schoonmaak, afvalverwerking, automatenvoorziening, etc.
Kantoorindeling: De kantoorindeling opvolgen en de regie houden op interne verhuizingen en (kleine) verbouwingen.
SLA's: De SLA’s bewaken, facturen controleren en dagrapportage opvolgen.
Projecten: Facilitaire projecten zelfstandig uitvoeren en bijdragen aan overkoepelende projecten samen met de Facility Manager Benelux.
Zelfstandigheid: Je hebt in deze rol een hoge mate van zelfstandigheid en hebt afwisselende projecten, dat maakt deze job extra interessant!
Verbeteringen: Jij kijkt altijd net een stap verder, waardoor je knelpunten tijdig signaleert en met verbeter- en besparingsvoorstellen komt.
Inkoop: Je zorgt voor de inkoop en een efficiënt voorraadbeheer van facilitaire goederen, bijvoorbeeld voor tenderprojecten voor schoonmaak, postartikelen en koffiemachines.
Jouw profiel
Je voelt je thuis in een wereld van luxe cosmetica- en schoonheidsproducten, in een informele werkomgeving waar verantwoordelijkheid, teamwork, ondernemerschap en een goede sfeer belangrijke uitgangspunten zijn.
Herken je jezelf in onderstaand profiel?
Opleiding: Je bent bij voorkeur in het bezit van een bachelorsdiploma Facility Management.
Ervaring: Je hebt minstens 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
Klantgericht: Je bent klant- en oplossingsgericht; problemen zijn er om op te lossen en je pakt graag de handen uit de mouwen!
Proactief: Je kijkt altijd net een stap verder, waardoor je knelpunten tijdig signaleert.
Communicatief: Je bent communicatief vaardig, zowel in het Nederlands als in het Frans; je schakelt namelijk met veel verschillende personen, van collega’s tot leveranciers.
IT-vaardig: Uiteraard ben je handig met systemen en heb je een vlotte kennis van Excel, Word en Outlook.
Ben jij de Facility Coördinator die we zoeken? Solliciteer dan nu en bouw mee aan een optimale werkomgeving voor onze collega’s!
Wij bieden jou
Een uitdagende en fulltime functie
- Goede begeleiding
- Een uitgebreid onboarding programma om kennis te maken met onze mensen, producten en cultuur.
- De mogelijkheid tot het volgen van verschillende opleidingen via ons e-learning platform.
- Professionele en enthousiaste collega’s
- Je zal je snel thuis voelen tussen collega’s die jou ondersteunen op verschillende vlakken.
- Marktconforme loonvoorwaarden, rekening houdend met jouw kennis en ervaring, aangevuld met maaltijdcheques, eco-cheques, hospitalisatieverzekering en een thuiswerkvergoeding.
- Extra voordelen
- glijdende werkuren,
- 30% personeelskorting,
- well-being partner BloomUp,
- uitnodigingen tot leuke evenementen.
