logo

Accent Logistics NV | 28.10.2024 | Brabant Flamand

Recruiter


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: Moins de 6 mois
  • Segmentation : Département Logistique / SCM dans une industrie , Vente Interne , HR

Description de l’offre

Hoe kan Accent je hart veroveren? Het is zeer simpel: we love what we do, want we hebben een passie voor onze job. Accent, opgericht in 1995, is een talent placement bedrijf met het grootste gespecialiseerde kantorennetwerk in België (300 kantoren, +1100 eigen medewerkers). Accent stelt dagelijks meer dan 25 000 mensen tewerk en maakt deel uit van House of HR, een internationale holding bestaande uit tal van gespecialiseerde bedrijven actief binnen Human Resources. Als talent placement bedrijf zijn we een belangrijke schakel tussen talent op de arbeidsmarkt enerzijds en werkgevers anderzijds. Voor werkzoekenden zijn we een jobcoach, die hun talenten in kaart brengt en helpt ontdekken. Voor bedrijven zijn we een echte HR partner die niet alleen op zoek gaat naar het juiste talent voor de juiste job, maar ook advies en ondersteuning geeft om die talenten te behouden. Fonkelen jouw ogen na het lezen van deze vacature van Recruiter? Solliciteer nu via: www.werkenbijaccent.be

Functiebeschrijving
Wat je doet als recruiter:

  • Je zoekt actief naar getalenteerde professionals binnen een bepaald vakgebied via onze databank, social media, jobboards, …
  • Dankzij jouw enthousiasme neem je de kandidaat mee op sleeptouw en leer je hem/haar op alle vlakken kennen.
  • Als jobcoach begeleid je de kandidaat doorheen de verschillende fasen van het sollicitatieproces.
  • Met de nodige durf en sales-technische skills pitch je de kandidaat telefonisch bij klanten en prospects.
  • Je bent de rekruteringspartner voor bedrijven waar jullie mee samenwerken; waar je het nodige HR-advies aan geeft alsook tegen een bepaalde deadline de nodige kwalitatieve kandidaten aanlevert.
  • Planmatig en gestructureerd werken is key voor jou.
Je bouwt mee aan het Accent verhaal in jouw regio. Je vormt met de gepaste kwinkslag en professionaliteit de ontbrekende schakel tussen kandidaten en klanten. Je doet dit enerzijds door klanten bij te staan in het vinden van nieuwe talenten en het geven van HR-advies. Anderzijds door mee te bouwen aan het groeipad van kandidaten en hen van een nieuwe uitdaging te voorzien. Met een koffie in de hand en na het beantwoorden van de eerste mails, start je met een briefing samen met je collega waar de focus van die dag wordt vastgelegd. Zo breng je de noden van klanten in kaart en op basis daarvan zoek je de gepaste kandidaten via de verschillende jobboards; jobat, vdab, stepstone, ... Via verschillende interviewtechnieken leer je de kandidaat face-to-face of digitaal kennen. Nadien giet je het profiel van je kandidaat samen met verwerkte testen en referenties in een dossier/selectierapport. Gewapend met de nodige guts en sales-technische skills, neem je het heft in handen en pitch je de kandidaat telefonisch naar klanten en prospects. Je neemt je kandidaat mee op sleeptouw in het contacten leggen met bedrijven en het resultaatsgericht zoeken naar extra opportuniteiten. Het is jouw taak om klanten en prospects over de streep te trekken en te overtuigen van een persoonlijk sollicitatiemoment met de kandidaat. Als jobcoach begeleid je de kandidaat doorheen de verschillende fasen van zijn/haar sollicitatieproces. De terugkoppeling van klant naar kandidaat en omgekeerd is hierin een zeer belangrijk onderdeel. Wanneer je de juiste match hebt gevonden, sta je in voor het opstellen van de nodige contracten en documenten. Ook na opstart bieden we een meerwaarde in hun traject, zo volgen we hen de komende 6 maanden nauw op. Als jobcoach volgen we de kandidaat zijn evolutie als medewerker, de klant staan we als rekruteringspartner bij met de nodige HR-adviezen. Een duurzame samenwerking op lange termijn stellen we hier voorop.

Functie-eisen
Wie jij bent:
  • Je beschikt over een communicatieve flair die je feilloos combineert met een professionele uitstraling;
  • Je bent leergierig en je houdt er van om jezelf te laten groeien door je steeds bij te scholen in onze Accent Business School.
  • Je beschikt van nature over een overtuigingskracht om mensen in beweging te brengen
  • Doorzettingsvermogen is een van jouw kenmerken, een uitdaging houdt je niet tegen
  • Dankzij jouw doe-mentaliteit kan je in elke situatie je plan trekken
  • Organisatorisch sta je sterk, je weet waar je prioriteiten moet leggen
  • Idealiter ben je assertief en empathisch in 1 persoon
  • Targetgericht werken schrikt je niet af, onder druk presteer je beter.


Arbeidsvoorwaarden
Wat je krijgt in deze functie:
  • € 2300 – € 3000 bruto per maand – conform de markt
  • 40-urige werkweek
  • 20 vakantiedagen en 12 ADV-dagen
  • Opleidingstraject via Accent Business School aan de hand van Personal Development Program
  • Netto onkostenvergoeding €75 p/m + variabele verloning afhankelijk van de prestaties
  • Een werkplek dichtbij huis
  • Vers fruit elke week op kantoor
  • Maaltijdcheques €8/dag + ecocheques
  • Laptop/tablet – GSMbudget
  • Hospitalisatieverzekering na 1 jaar dienst


Meer informatie
VG13/BUO