
Accent Logistics Waasland | 18.02.2025 | Flandre Orientale
Customer Service Medewerker
Description de l’offre
BedrijfsinformatieOnze klant is een bedrijf gespecialiseerd in op- en overslag van vloeibare gassen en chemicaliën.
Functieomschrijving
Als Customer Service Medewerker ben je het belangrijkste aanspreekpunt voor de klanten en zorg je ervoor dat alles soepel verloopt. Of het nu gaat om schepen, spoorwagons of vrachtwagens, jij zorgt ervoor dat de operationele processen altijd efficiënt en zonder onderbrekingen doorgaan. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere administratieve ondersteuning, facturatie en douane-gerelateerde zaken.
Samenwerken met collega's, andere interne afdelingen en externe partners is van groot belang om de processen optimaal af te stemmen en de klant een naadloze en uitstekende ervaring te bieden, ongeacht de vragen die zij hebben.
Flexibiliteit is cruciaal, want de dynamische wereld van vloeibare chemicaliën brengt altijd onverwachte wendingen met zich mee.
Jij speelt hierin een cruciale rol door de klant altijd centraal te zetten en hun verwachtingen te overtreffen met professionele en persoonlijke service. Daarnaast denk je actief mee om creatieve oplossingen te vinden voor uitdagingen, waarbij je altijd oog hebt voor veiligheid en klanttevredenheid.
Functieverantwoordelijkheden:
• Zorgen voor een soepele operationele flow van schepen, spoorwagons en vrachtwagens. Je start op de truckafdeling waar je de ontvangst doet van de vrachtwagenchauffeurs. Na een bepaalde tijd schuif je door naar de afdeling voor schepen en treinvervoer.
• Administratieve ondersteuning bieden.
• Handelen van facturatieprocessen.
• Afhandelen van douane-gerelateerde zaken.
• Efficiënte samenwerking met collega's, interne afdelingen en externe partners.
• Onderhouden en versterken van klantrelaties door uitstekende service te bieden.
• Actief meedenken over oplossingen voor uitdagingen.
Jouw profiel
Voor de vacature van Customer Service Medewerker kunnen we je zo omschrijven :
• Je hebt idealiter ervaring in (petro)chemie, Logistiek, of Customer Service. Moest je geen ervaring hebben is een logistieke opleiding wel aangeraden.
• Jij bent een probleemoplosser en stressbestendig, met een scherp oog voor detail.
• Communiceren is jouw superkracht: Nederlands en Engels beheers je vloeiend, zowel mondeling als schriftelijk. Basiskennis van Frans of Duits is een pluspunt.
• Je kan werken in 2 shiften vroege en late ; 06u00 - 14u00 en 14u00 - 22u00 .
• Veiligheid staat voor jou op de eerste plaats en je werkt steeds met oog voor een veilige en efficiënte werkomgeving.
• Je hebt een positieve en betrokken houding, waarmee je niet alleen bijdraagt aan een prettige werksfeer, maar ook aan het versterken van de klantrelaties en interne samenwerking.
Wij bieden jou
• Een uitdagende en dynamische omgeving.
• Een fulltime functie met glijdtijden in een team waar iedereen elkaar helpt waar nodig.
• Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Je krijgt de kans om veel bij te leren.
• Shiftenvergoeding , Maaltijdcheques van 8 euro , bij vast contract een DKV hospitalisatieverzekering en groepsverzekering.
