ALDI Holding | 03.04.2024 | Flandre Orientale
Supply chain planner
Description de l’offre
Jouw taken
Je komt terecht op de nationale Supply Chain afdeling van ALDI Belgium, waarbij je deel uitmaakt van de grotere ALDI Nord group, die actief is in verschillende landen. Op de afdeling is er een opsplitsing op basis van het assortiment. Afhankelijk van de noden en jouw interesses kom je op één van deze subafdelingen terecht. In totaal zijn er zo’n 20 tal planners actief, die instaan voor een optimale beschikbaarheid van onze producten in de winkels en de magazijnen! Maak jij binnenkort ook deel uit van dit team vol Toppers?
Je taken en verantwoordelijkheden zien er als volgt uit:
- Je kan rekenen op een gevarieerd takenpakket, waarbij de focus ligt op het plaatsen van bestellingen voor alle winkels en distributiecentra in België en Luxemburg.
- Je werkt hiervoor met een AI-ondersteunend bestelsysteem. Jouw rol is het correct instellen van specifieke parameters binnen deze tool (denk bijvoorbeeld aan veiligheidsvoorraden, levertijden, etc.) zodat er correcte voorstellen worden gedaan. Deze voorstellen worden door jou geëvalueerd en geoptimaliseerd.
- Je wordt een expert in het supply chain gebeuren van een deel van ons assortiment of als centraal aanspreekpunt voor onze zeven regionale distributiecentra: je beantwoordt vragen over stockbeheer, optimale bezetting in de winkels en andere operationele zaken. In die hoedanigheid onderhoud je ook nauwe banden met onze procurement afdeling, leveranciers en de verkoopsafdelingen.
- Aan de hand van specifieke doelstellingen analyseer je de resultaten van de logistieke keten en doe je voorstellen voor verbeteringen en optimalisaties.
Interesse gekregen? Lees dan zeker verder om te kijken of je jezelf herkent in onderstaand profiel.
Jouw profiel
- Je hebt een bachelor of masterdiploma in een relevante richting of bent gelijkwaardig door ervaring.
- Je werkt vlot met Excel; denk maar aan draaitabellen en grafieken.
- Je bent communicatief sterk in het Nederlands en staat je mannetje in het Frans. Kennis Engels is een pluspunt.
- Je omschrijft jezelf als oplossingsgericht, analytisch en pragmatisch.
- Je houdt van een goede balans tussen zelfstandig werken en werken in teamverband.
- Je bent bereid om maximaal één keer per twee maanden op zaterdag te werken binnen een rotatiesysteem. Ter compensatie kan je rekenen op een vrije dag in diezelfde week.
Wat wij te bieden hebben
#vandenALDI zijn? Dit is wat wij jou te bieden hebben:
- Je ontvangt een competitief brutoloon, aangevuld met nog extra voordelen zoals groepsverzekering, premies, 13de maand,…
- Maaltijdcheques van 8 euro/dag.
- 20 wettelijke vakantiedagen aangevuld met extra bijkomende verlofdagen.
- Flexibele arbeidstijden en mogelijkheid tot thuiswerken.
- Werken in een internationale omgeving met de nodige stabiliteit en zekerheid.
- De mogelijkheid om je te blijven ontwikkelen via onze ALDI Academy.
Je krijgt een gegarandeerde warme welkom, aangevuld met een uitgebreide onboarding om de kneepjes van het vak te leren. Bovendien staat je meter/peter steeds paraat voor tips & tricks. Je komt terecht in een team vol Toppers #vandenALDI die ervoor zorgen dat je elk dag met plezier komt werken. Daarnaast organiseren we regelmatig initiatieven om de sfeer erin te houden, zoals onze gezonde week of Toppers op Stap. Da's fun gegarandeerd!
Contact
ALDI Holding NV
Keerstraat 4
9420 Erpe-Mere
Over ons
ALDI België, actief sinds 1976, maakt deel uit van de internationale groep ALDI Nord. In totaal hebben wij 450 winkels en 7 regionale hoofdzetels. Als sterk, dynamisch en groeiend internationaal bedrijf zijn wij steeds op zoek naar nieuwe collega’s. Met onze hoge anciënniteitscijfers, sterke idealen en aangename bedrijfscultuur is het leuk werken bij ons.