logo

CS Belgium Holding bv | 18.12.2024 | Anvers

Inside Sales representative – Customs Solutions (regio Antwerpen)


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Expérience Minimale: 6 mois à 2 ans
  • Segmentation : Douanes , Port / Aéroport

Description de l’offre

Ben jij commercieel gedreven en toe aan een nieuwe uitdaging? In deze functie van Inside Sales Representatieve – Customs Solutions ben je klantgericht, communicatief sterk en gericht op samenwerking en resultaat.


Onze klanten zijn divers en daarom zullen de aanvragen en werkzaamheden ook variëren. Het aandachtsgebied betreft vooral; het actief opzoeken naar nieuwe opportuniteiten, leads opvolgen en contact onderhouden met bestaande klanten. Met jouw commerciële drive en inzicht weet jij onze diensten onder de aandacht te brengen en klanten te binden.

 

Je bent verantwoordelijk voor  het opstellen van offertes en het uitvoeren van aftersales activiteiten. Als Inside Sales Representative maakt je daarbij gebruik van een CRM-systeem, waarbij gegevens ingevoerd en gemuteerd worden en er toegang is tot klant specifieke afspraken.

 

Wie zijn wij?
Wij zijn dé neutrale en dynamische douane partner voor kleine en grote ondernemers in Europa. Wij zijn dagelijks bezig met het organiseren van alle soorten douane oplossingen voor de import en export van goederen en diensten van expediteurs en onze klanten.

Als een snelgroeiend internationaal bedrijf  is er veel ontwikkeling gaande binnen het bedrijf, de commerciële afdeling moet zich samen met jouw kennis en ervaring mee ontwikkelen om deze groei verder waar te maken. De juiste kandidaat komt terecht in een dynamische en internationale omgeving waarbij zowel de interne als de externe klant centraal staat.

 

 

Wat vragen we van je?

  • Opmaken en opvolgen van offertes in overleg met de Sales verantwoordelijke INSIDE SALES
  • Je assisteert de sales verantwoordelijke in het maken van een planning van afspraken
  • Je beheert vlot de interne systemen (Salesforce) en waakt erover dat alle data up to date blijft
  • Je behoudt overzicht en rapporteert aan je afdelingsmanager

 

Profiel en competenties :

  • Je bent klantgericht
  • Je bent commercieel ingesteld
  • Je kan zelfstandig werken
  • Je bent een teamplayer
  • Je bent accuraat, stressbestendig en beschikt over een organiserend vermogen
  • Je hebt voldoende kennis van IT om dagelijks vlot met de systemen te werken.

 

Verder heb jij:

  • Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Min. 2-tal jaar ervaring in een administratief/commerciële functie
  • Ervaring in douane of een logistieke omgeving is een must

 

 

Wat bieden we jou?

Uitdaging – Customs Support biedt je een snel veranderende internationaal georiënteerde omgeving, waarbij geen dag hetzelfde is.

Ontwikkeling – Om te zorgen dat wij altijd op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen moet jij op de hoogte zijn. Dat gebeurt niet alleen door het bijhouden van nieuws, maar natuurlijk ook door training. Je bent bij ons nooit uitgeleerd.

Beloning – Voor niets gaat de zon op, dat weten wij ook. Als jij besluit dat je deel wilt uitmaken van ons team en wij zijn daar net zo enthousiast over als jij, dan bieden wij jou een mooi salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden (uiteraard). Wij willen daarnaast graag dat jij je ontwikkelt en daar krijg je bij ons dan ook tijd en ruimte voor. Wij faciliteren opleidingen, trainingen en kennissessies.

Oog voor de toekomst – Of het nu gaat over duurzaamheid, de ontwikkelingen op douanegebied voor onze klanten, of de mogelijkheden van onze mensen, bij Customs Support Group hebben we oog voor de toekomst. Onze organisatie blijft groeien en dat biedt ook jou mogelijkheden om te groeien.

Tewerkstelling – Voltijds of 4/5de.  Na een inwerkingsperiode is er een mogelijkheid tot telewerk, en dit volgens de policy van het bedrijf.

 

Genoeg over ons, nu is het aan jou! Ben je geïnteresseerd? Solliciteer dan naar [email protected] , tav. Martine Heyvaert en vertel ons wie jij bent en wat je voor ons kan betekenen.