logo

MSC Belgium | 04.10.2024 | Anvers

Customer Care Executive - Import


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Expérience Minimale: Premier emploi
  • Segmentation : Service à la clientèle , Compagnie Maritime

Description de l’offre

Wat ga je doen?
Ben je geïntrigeerd door het idee van een internationaal bedrijf met een familiale mindset en op zoek naar een dynamische omgeving waarin jouw expertise en passie voor klantenservice kunnen groeien? Dan is de functie van Customer Care Executive - Import op ons kantoor in Antwerpen precies wat je zoekt!


Als Customer Care Executive - Import op onze importafdeling ben je de spil in de proactieve afhandeling van zendingen die arriveren in de haven van Antwerpen. Je functioneert als aanspreekpunt voor onze gewaardeerde klanten en begeleidt hen doorheen de diverse operationele stappen van het importproces, waaronder het regelen van benodigde documentatie, vrijgave op de terminals, kostenafhandeling, en meer. Met je wereldwijde contacten bij de MSC-agenturen zorg je voor de noodzakelijke correcties in manifesten en neem je tevens de verantwoordelijkheid voor het beheren van longstanding containers en het terugvorderen retour equipment. Je voelt je thuis in een omgeving waarin actief problemen oplossen en klantgericht denken samenkomen, en je rapporteert rechtstreeks aan de Teamlead Import Customer Service.


Wie ben je?
Je hebt een bachelordiploma (bij voorkeur een logistieke opleiding), bent equivalent door ervaring in de maritieme sector of bent gefascineerd door de  maritieme/logistieke sector met focus op zeevracht!
Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Engels, kennis Frans is een pluspunt!
Je bent communicatief en overtuigend waardoor je zonder problemen in staat bent om te netwerken en solide klantenrelaties op te bouwen.
Je denkt in oplossingen in plaats van problemen.
Je functioneert perfect in een omgeving waarin geen enkele dag hetzelfde is: you get the job done.
Je krijgt drive van scherpe deadlines en neemt zonder problemen ad hoc beslissingen.
Je bent een pro in prioriteiten stellen en kan anticiperen op elke situatie.
Je plaatst de noden van de klant centraal en streeft naar een optimale dienstverlening.
Je bent administratief sterk en nauwkeurigheid is jouw stokpaardje.
Je kan goed overweg met MS Office en andere toepassingen.
Je bent een echte teamplayer.


Wat bieden we jou?
Door deel uit te maken van onze MSC-familie geniet je van een harmonieuze mix van een familiaire sfeer, een professionele aanpak en een no-nonsense mentaliteit! Vanaf het begin betrekken jouw ervaren collega's je actief bij onze bedrijfscultuur en helpen ze je snel je weg te vinden in je functie.
Onze bedrijfscultuur staat garant voor een mooie werk-privébalans, ondersteund door flexibele werktijden. Daarnaast raden we je aan af en toe een (voor)avond vrij te houden voor onze gezellige afterwork-activiteiten.
Ten slotte kun je rekenen op een marktconform salaris dat wordt aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, ecocheques en extra vakantiedagen. Bovendien moedigen we voortdurende professionele ontwikkeling aan door middel van gerichte opleidingsmogelijkheden.
Kortom, bij MSC streven we ernaar niet alleen een werkplek te bieden, maar een omgeving waarin je kunt gedijen, zowel professioneel als persoonlijk. We nodigen je uit om deel uit te maken van ons team en samen successen te vieren.

Klinkt goed?
Klink dan snel op de "apply-knop" en wie weten horen we elkaar snel!