MSC Belgium | 15.01.2025 | Anvers
Technisch Facility Executive
Description de l’offre
Bij MSC zijn we volop in beweging! Door onze sterke groei en de toenemende vraag naar logistieke oplossingen breiden we ons team uit. In 2025 focussen we op innovatie en het versterken van onze lokale rol in de wereldwijde supply chain. Daarom zoeken we jou om mee te bouwen aan onze toekomst. Klaar om het verschil te maken? Lees snel deze vacature en stuur je CV en motivatie door!
WAT GA JE DOEN?
Als Technisch Facility Executive ben jij verantwoordelijk voor het technisch beheer van onze gebouwen en installaties. Je bent verantwoordelijk voor het soepel en efficiënt functioneren van alle systemen, zoals verlichting, HVAC-installaties, en het oplossen van technische storingen. Samen met je collega werk je nauw in tandem samen. Je rapporteert aan de Facility Manager.
Een greep uit je takenpakket:
Het comfort en welzijn van collega’s en bezoekers zijn prioriteit nummer 1. Je beheert zelfstandig facility tickets en lost de problemen die collega’s melden op. Je voelt daarbij perfect aan waar de prioriteiten liggen.
Proactiviteit is your thing: Op basis van regelmatige rondgangen in en rond de gebouwen, spoor je storingen aan de technische installaties en structurele problemen aan de gebouwen en/of infrastructuur vroegtijdig op.
Tijdens die controlerondes kijk je ook het uitgevoerde werk van de leveranciers na om te checken of ze de contractuele afspraken nakomen.
Technisch probleem gevonden? Dan neem je contact op met de geschikte externe technische dienst en begeleid je de techniekers in het gebouw. Nadien controleer je hun uitgevoerde werken. Zelf draai je je hand ook niet om voor het uitvoeren van enkele kleine klusjes.
Tijdens urgenties hou jij het hoofd koel: een alarm, de stroom die uitvalt, … - jij weet wat te doen!
Naast de uitvoerende taken is er natuurlijk ook een administratief luik, denk aan: mails verwerken, documenten opmaken of invullen (doorsturen elektriciteit- en waterstanden, facturen goedkeuren, enquêtes invullen, scannen contracten, kleine rapportages, …). Ten slotte ben je voor jou verantwoordelijkheidsdomein een echte sparringpartner voor de Facility Manager: met jouw kennis van zaken kan je mee brainstormen over nieuwe ideeën, efficiëntieverbeteringen, etc. Bij afwezigheid van de Facility Manager fungeer je als back-up.
WIE BEN JE?
• Je hebt een (eerste) relevante werkervaring of hebt een enorme interesse in de Facility-wereld!
• Je beschikt over een Facility diploma of hebt als pluspunt een relevante werkervaring als bv supervisor schoonmaak/security/catering, administratief medewerker in de bouw, syndicus, technisch planner of dispatcher, …
• Je woont in regio Antwerpen, idealiter binnen een haalbare straal van ons kantoor.
• Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en ook Engels gaat je goed af.
• Je hebt technisch & ruimtelijk inzicht en oog voor innovatie.
• Je bent communicatief en beschikt over een goede dosis maturiteit.
• Je werkt proactief en gemotiveerd.
• Je denkt in oplossingen in plaats van problemen en neemt initiatief.
• Je kan zowel in team werken als heel zelfstandig functioneren.
• Je neemt zonder problemen ad hoc beslissingen, werkt tegelijk heel nauwkeurig en met oog voor de kosten. Hiermee verlies je uiteraard de vooropgestelde budgetten niet uit het oog.
• Je bent administratief sterk.
• Je beschikt over een rijbewijs B.
• Je beschikt idealiter over een VCA-attest en een attest Preventie-adviseur niveau 3. Indien je hier niet over beschikt, kunnen wij in deze opleiding voorzien.
• Je beschikt over een EHBO-attest of hebt interesse om dit te behalen.
• Je bent bereid om ingezet te worden in bedrijfsinterventieteam.
• Je bent flexibel en af en toe weekendpermanentie schrikt je niet af. (bespreekbaar rooster) waarbij je telefonisch beschikbaar bent en/of je naar kantoor kan verplaatsen. Denk aan: alarmen telefonisch afhandelen, techniekers binnenlaten, etc.
WAT BIEDEN WE JOU?
De mogelijkheid om deel uit te maken van onze MSC Family waar een familiale sfeer gecombineerd wordt met een professionele aanpak en een no-nonsense mentaliteit! Wij dompelen je direct onder in onze cultuur en maken je wegwijs in je functie. Work-life balance? Die zit helemaal goed dankzij onze flexibele uren. Hou wel af en toe nog een (voor)avondje vrij voor onze afterwork activiteiten of een drankje met de collega’s. Ten slotte kan je rekenen op een marktconforme verloning, aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, ecocheques, bijkomende vakantiedagen, …) en de mogelijkheid om jezelf aan de hand van opleidingen continu te blijven ontwikkelen.
KLINKT GOED?
Klik dan op de "apply-knop" en wie weet horen we elkaar snel!