logo

Square City | 22.12.2024 | Flandre Orientale

Business Operations Manager


Details de l'offre
  • Contrat : Employé , Cadres Intermédiaires , Cadre Supérieur , Ouvrier
  • Expérience Minimale:
  • Segmentation : Comptabilité / Financier

Description de l’offre

Verwacht het onverwachte voor jouw talent! SQUARE CITY werkt als trusted advisor voor profielen in office, logistiek & engineering. Wij bieden expertise, dialoog en continuïteit om als selectiepartner de juiste match te vinden voor onze klanten en kandidaten. Door ons uitgebreid netwerk van professionals en de persoonlijke benadering van onze consultants mag je rekenen op een kwalitatieve, duurzame en transparante samenwerking.

Als Business Operations Manager ben je verantwoordelijk voor het omzetten van de strategische doelen van dit kantoor in de praktijk. Je zult te maken krijgen met uitdagende taken op het gebied van zowel accounting als advisory. Je speelt een cruciale rol in het realiseren van onze groeidoelstellingen en werkt nauw samen met de kantoorhouders.
Je begeleidt teamleaders in hun werking waarbij je op zoek gaat naar efficiëntie, werkprocessen optimaliseert,? Samen werk je aan de ontwikkeling van medewerkers en de groei van het team. Daarnaast zet je in op business development om de verdere groei van het kantoor te garanderen.

De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:
  • Business development (30%):
    • Je ondersteunt bij de groei van de business en het verder uitbouwen van de advisory diensten door onder andere in te zetten op marketing en sales.
    • Je neemt deel aan netwerkevents en zoekt andere opportuniteiten om jouw netwerk verder uit te breiden.
    • Je legt ook de focus op het optimaliseren van de customer experience
  • Operational excellence (70%):
    • Je staat in voor het operationeel leidinggeven aan de algemene interne organisatie van het kantoor. 
    • Je gaat op zoek naar efficiëntie in de manier van werken, komt tot een grondige analyse om implementaties en oplossingen aan te bieden die de werking ten goede komen.
    • Je leidt de algemene interne organisatie van het kantoor mbt werkverdeling, opvolging, deadlines,?
    • Je begeleidt teamleaders in hun werking en gaat op zoek naar oplossingen voor de problemen die zich stellen.
    • Je legt de focus op People Management binnen verschillende facetten zoals het aantrekken van talent, ondersteunen bij functionerings- en evaluatiegesprekken samen met de teamleader en HR BP met als doel de verdere ontwikkeling van iedere collega.
    • Daarbij detecteer je opleidingsbehoeftes en faciliteer je in het vinden van geschikte opleidingen met de nodige begeleiding.
    • Je werkt zeer nauw samen met de kantoorverantwoordelijken en geeft hen jouw inbreng.
De vereiste kwalificaties zijn:
  • Je hebt minstens 5 jaar relevante ervaring in een gelijkaardige rol.
  • Je hebt een analytische kijk op zaken en denkt in oplossingen.
  • Je weet anderen te overtuigen door jouw manier van communiceren en kan eenieder meenemen in jouw manier van werken.
  • Je fungeert als coach en weet op een mensgerichte manier om te gaan met anderen.
  • Digitalisering schrikt je niet af, integendeel!
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal.
  • Kwalilteit staat bij jou altijd voorop in je manier van werken, zowel intern als extern met klanten. 
  • 'Going the extra mile' is jouw motto.
Dit is wat onze partner aanbiedt:
  • Ondersteuning op elk expertise gebied zoals fiscaliteit, BTW, IT, Sociale wetgeving,?;
  • Een ontwikkelingsplan op maat met mogelijkheid tot extra bijscholing;
  • Een competitief en marktconform verloningspakket aangevuld met een pakket aan extra?s:
    • Maaltijdcheques
    • Forfaitaire onkostenvergoeding
    • Een wagen met tankkaart;
    • Groepsverzekering en hospitalisatieverzekering;
    • ?
  • Een hecht team van toffe collega's waar iedereen klaar staat elkaar te helpen;
  • Begeleiding en opleidingen, opdat je alle kansen krijgt om jezelf verder te ontplooien binnen jouw domein.
Als je niet aan deze eisen voldoet, maar toch het gevoel hebt dat je de perfecte kandidaat voor deze functie zou zijn, aarzel dan niet om te solliciteren, we verwelkomen initiatief en out of the box denken!

Square City Offres d'emplois
Square City

Bienvenue chez Square City ! En tant que professionnel, vous êtes en droit de vous adresser à un partenaire de recrutement compétent. Nous apprenons à nous connaître minutieusement et prenons pour cela volontairement le temps. Avec pour objectif l'obtention de résultats, nous passons en revue l'entièreté des pistes susceptibles de vous guider dans votre parcours. Il existe également dans votre secteur un consultant en talents qui sera heureux de faire votre connaissance. 

Expertise en matière de chaîne d'approvisionnement

Votre expérience est précieuse, vous cherchez un partenaire qui vous comprend et qui connait surtout votre secteur en profondeur. Vous souhaitez une confidentialité totale et ne voulez pas que votre candidature soit utilisée à votre insu. Vous souhaitez une collaboration intensive où le temps est pris pour des moments de feedback, avec une communication claire sur le statut de votre candidature. 

Découvrez les autres opportunités de carrière chez Square City