Square City | 18.11.2024 | Flandre Occidentale
Credit Controller
Description de l’offre
Als Credit Controller sta je samen met jouw collega en het boekhoudingsteam in voor de opvolging van alle openstaande klantenfacturen.
De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:
- Je neemt contact met de klanten die openstaande vorderingen hebben via een vastgelegde procedure die bestaat uit schriftelijke en voornamelijk mondelinge aanmaningen.
- In een verdere fase heb je contact met het advocatenkantoor en volg je deze dossiers verder op.
- Samen met de collega's van de commerciële en logistieke diensten, zoek je naar oplossingen voor de klant.
- Je evalueert de kredietwaardigheid van nieuwe en bestaande klanten.
- Je verwerkt de binnenkomende betalingen en voert manuele betalingen uit.
- De correcte verwerking van al deze info in het klantendossier in ons ERP pakket (Microsoft Dynamics AX) is een belangrijk onderdeel van je verantwoordelijkheden.
- Je staat in voor de rapportering van je resultaten aan de CFO.
- Je hebt sterke interesse om mee te werken aan de verdere digitalisering van het hele proces.
- Je diploma is niet zo belangrijk, maar gelijkaardige ervaring in een soortgelijke job is uiteraard een sterke troef.
- Communicatief sterk, je schrikt niet terug voor frequent telefonisch contact te nemen met klanten zowel in het Nederlands als Frans.
- Je blijft voldoende klantvriendelijk en diplomatisch ingesteld maar slaagt er tegelijk toch in je doel te bereiken.
- Als stressbestendige persoon ga je uitdagingen niet uit de weg, je staat sterk in jouw schoenen.
- Je bent in staat zelfstandig te werken, maar bent ook de schakel tussen Sales, Dispatch, Finance en de klant.
- Correcte administratie is voor jou een prio en als multitasker blijf je overzicht bewaren.
- Digitaal denken is je tweede natuur en je leert snel nieuwe computerpakketten aan.
- Op je eerste werkdag verwelkomt dit bedrijf je al met een persoonlijk welkomstpakket. Je opleidingsplan ligt klaar en laat je al wat wennen aan wat dit bedrijf in de eerste weken voor jou in petto hebben.
- Een goed evenwicht tussen werk en privé staat zeker centraal. Als het mogelijk is binnen jouw dienst werk je binnen deze onderneming in een flexibel uurrooster en krijg je de mogelijkheid om van thuis uit te werken.
- Je komt terecht in een financieel gezonde onderneming die bruist van de enthousiaste collega's waar zelfstandigheid en persoonlijke groei sterk aangemoedigd worden.
- Een mooi salarispakket is de kroon op het werk.
- De leuke collega's krijg je er gratis bij. En omdat gezonde en gelukkige werknemers een gezond bedrijf maken, nemen we ook graag deel aan leuke sportactiviteiten en doen we regelmatig aan teambuilding.
- Op tijd en stond, soms op voorhand soms spontaan, worden er teamactiviteiten georganiseerd waar eten zeker niet op mag ontbreken.
- Dit bedrijf investeert graag in de mensen en bieden diverse opleidingsmogelijkheden aan. Ze vullen geen functies in, wel carrières. Overdonder je hen met je talent, dan groei je door !
Square City
Bienvenue chez Square City ! En tant que professionnel, vous êtes en droit de vous adresser à un partenaire de recrutement compétent. Nous apprenons à nous connaître minutieusement et prenons pour cela volontairement le temps. Avec pour objectif l'obtention de résultats, nous passons en revue l'entièreté des pistes susceptibles de vous guider dans votre parcours. Il existe également dans votre secteur un consultant en talents qui sera heureux de faire votre connaissance.
Expertise en matière de chaîne d'approvisionnement
Votre expérience est précieuse, vous cherchez un partenaire qui vous comprend et qui connait surtout votre secteur en profondeur. Vous souhaitez une confidentialité totale et ne voulez pas que votre candidature soit utilisée à votre insu. Vous souhaitez une collaboration intensive où le temps est pris pour des moments de feedback, avec une communication claire sur le statut de votre candidature.
Découvrez les autres opportunités de carrière chez Square City