Square City | 24.10.2024 | Flandre Orientale
Office Support Administrator
Description de l’offre
Voor deze jonge, dynamische business unit binnen een logistieke gigant, zijn we op zoek naar een Office Support Administrator. Vanuit het kantoor in Kallo zal je allerhande verantwoordelijkheden krijgen, marketing, administratie, bedrijfsevents, ?
De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:
- Je assisteert bij de ontwikkeling en uitvoering van marketingcampagnes via meerdere kanalen, waaronder sociale media, e-mail en digitale advertenties. Je coördineert hierbij met het BU-management en interne teams.
- Je biedt administratieve ondersteuning aan overkoepelende diensten, waaronder het invoeren van gegevens, het verwerken van financiële data en het afhandelen van correspondentie. Je hebt hierbij een basiskennis van Office-toepassingen en draagt bij aan het afgesproken tijdschema.
- Je coördineert en volgt bedrijfsevenementen op, zoals vergaderingen, conferenties, kleine teambijeenkomsten en grootschalige feesten en/of sociale events.
- Je fungeert als aanspreekpunt bij alle interne en externe opleidingsactiviteiten (opleidingsmatrix/LMS) in samenspraak met HR en HSEQ.
- Je volgt de postservice op ? alle inkomende en uitgaande post, sorteer je en bezorg je.
- Je voert andere taken uit zoals toegewezen.
- Je hebt vaardigheid in digitale marketingtools en -platforms (Google Analytics, tools voor het beheer van sociale media, e-mailmarketingsoftware, enz.).
- Je beschikt over sterke computervaardigheden in MS Office en bent vaardig in Excel.
- Je hebt een analytische instelling met het vermogen om gegevens te interpreteren en bruikbare conclusies te trekken.
- Je bent detailgericht en georganiseerd en in staat om meerdere taken efficiënt te beheren.
- Ervaring is niet vereist.
- Je bent flexibel, professioneel en een sterke teamspeler.
- Je hebt talenkennis: Nederlands en Engels (Frans is een pluspunt).
- Je bent hands-on en communiceert vlot.
- Je bent diplomatiek, vertrouwelijk en professioneel.
- Je hebt aanpassingsvermogen en bent bereid om te leren in een dynamische, snelle omgeving.
- Je werkt in een multinational met grote ambitie, een sterke structuur en een gezonde financiële fundering.
- Je komt terecht in een inspirerende bedrijfscultuur, gericht op samenwerking en met ruimte voor zelfontplooiing en initiatief.
- Je werkt in een propere werkomgeving met collegialiteit en een aangename werksfeer.
- Je ontvangt een aantrekkelijk salarispakket met een pakket aan extralegale voordelen:
- maaltijdcheques van ?8 per gewerkte dag,
- fietsleasing,
- hospitalisatieverzekering,
- groepsverzekering,
- ecocheques van ?250 per jaar,
- toegang tot voordelenplatform Ekvita.
- ?
Square City
Bienvenue chez Square City ! En tant que professionnel, vous êtes en droit de vous adresser à un partenaire de recrutement compétent. Nous apprenons à nous connaître minutieusement et prenons pour cela volontairement le temps. Avec pour objectif l'obtention de résultats, nous passons en revue l'entièreté des pistes susceptibles de vous guider dans votre parcours. Il existe également dans votre secteur un consultant en talents qui sera heureux de faire votre connaissance.
Expertise en matière de chaîne d'approvisionnement
Votre expérience est précieuse, vous cherchez un partenaire qui vous comprend et qui connait surtout votre secteur en profondeur. Vous souhaitez une confidentialité totale et ne voulez pas que votre candidature soit utilisée à votre insu. Vous souhaitez une collaboration intensive où le temps est pris pour des moments de feedback, avec une communication claire sur le statut de votre candidature.
Découvrez les autres opportunités de carrière chez Square City