Start People | 07.10.2024 | Anvers
Customer Service Medewerker Invoicing/Reporting
Description de l’offre
Functieomschrijving
Voor onze klant te Borgerhout zijn we opzoek naar versterking! Je zal tewerkgesteld worden als Customer Service Medewerker op de afdeling Invoicing/Reporting.
Jouw takenpakket:
- Je staat in voor het vlekkeloos verloop van de facturatie/reporting
- Je zorgt voor administratieve ondersteuning aan het team contractmanagement
- Daarnaast weet je steeds ook snel antwoord te formuleren wanneer je klanten jou contacteren met hun vragen
- Je stelt proforma's, facturen en creditnota's op
- Je hebt telefonisch klantencontact
- Vanuit SAP verwerk je de elektronische rapporten en verifieer je de gegevens van de klant
Profiel
- Bij voorkeur ben je in het bezit van een Bachelor diploma (of gelijkwaardig door ervaring)
- Je deed reeds heel wat ervaring op binnen administratie (ervaring binnen facturatie is een groot pluspunt)
- Je spreekt vlot Nederlands. Een goede kennis van het Frans en Engels is een pluspunt;
- Je hebt een goede kennis van MS Office en krijgt snel nieuwe informaticatools onder de knie. Kennis van SAP is zeer mooi meegenomen
- Je bent stressbestendig, blijft kalm op piekmomenten en zet vastberaden de juiste prioriteiten;
- Je hebt zin voor kwaliteit en een oog voor detail & structuur;
- Je legt gemakkelijk contact en je bent klantgericht;
- Je gaat autonoom & gedisciplineerd aan de slag;
Aanbod
- Een voltijdse functie (optie vast contract)
- Je komt terecht in een dynamisch bedrijf en een zeer aangenaam team dat je ondersteunt in het uitdiepen en verbreden van jouw expertises. Daar gaan we op je eerste dag al mee van start, want je krijgt bij ons eerst een doorgedreven on-the-job-training, alvorens je zelfstandig aan de slag gaat.
- Daarnaast ontvang je een mooi marktconform loon, naargelang jouw ervaring.
Bedrijfsinfo
Al bijna 150 jaar biedt onze klant objectieve en adviserende services op het vlak van inspectie, certificatie, conformiteitsevaluatie en opleiding. Hun services zijn geaccrediteerd op 4 normen, die de garantie bieden dat onze klant op organisationeel en technisch niveau performant en efficiënt services levert. Het bedrijf wordt dan ook erkend door nationale en internationale instanties. Met haar ongeveer 2.000 professionals nationaal engageren zij zich dagelijks voor een veiligere en efficiëntere samenleving. Deze sectorspecialisten begrijpen de noden van multinationals, KMO’s, zelfstandigen en particulieren als geen ander en wijzen hen de weg met advies en ondersteuning. Als grootste speler in de Benelux TIC sector (Testing, Inspection and Certification) investeert onze klant volop in nieuwe technologieën om nog meer veiligheid en efficiëntie te garanderen. Dankzij haar passie voor expertise en klantfocus stellen zij dagelijks 60.000 klanten tevreden. Onze klant moedigt haar medewerkers ook aan om te groeien en initiatief te nemen en biedt daarom alle kansen om bestaande expertise verder te ontwikkelen en deze vervolgens uit te breiden naar andere domeinen.
Heb je interesse in deze vacature?
Solliciteer nu en we nemen spoedig contact met je op.