Tabaknatie | 20.12.2024 | Anvers
Legal Administrator
Description de l’offre
Als Legal Administrator ga je aan de slag in ons hoofdkantoor te Antwerpen. Je zal mee verantwoordelijk zijn voor de correcte administratie en verwerking van diverse documenten. Enerzijds zal je instaan voor het optimaliseren van de documentatie en rapporteringen. Anderzijds bied je ondersteuning aan het volledige team waarbij je instaat als communicatiepartner naar ons management.
Verantwoordelijkheden
- Je zal mee instaan voor de verwerking van schadeclaims, arbeidsongevallen en diverse juridische dossiers.
- Hierbij zal je ook lopende contracten en verzekeringen mee opvolgen en controleren.
- Je zal instaan voor een correcte administratieve ondersteuning voor ons Legal-departement.
- Je doet opzoekingen naar relevante wetgeving, rechtsleer en rechtspraak in het kader van een juridische aanvraag ter ondersteuning van de juridisch adviseur, manager en directie.
- Je zorgt voor een correcte en tijdige rapportering naar zowel Management als Directie.
- Je voert diverse administratieve taken uit in opdracht van onze Legal Advisor.
Profiel en competenties
Je bent ambitieus en gemotiveerd talent met een uitgesproken interesse in administratie. Je nauwkeurigheid en collegialiteit zorgen ervoor dat je je werk steeds correct uitvoert binnen een hecht team waarin samenwerken essentieel is . Je haalt plezier uit administratief nauwkeurig werken en hebt een oog voor detail.
Je beschikt ook over:
- Enkele jaren ervaring in een juridisch-administratieve ondersteunende rol
- Zeer goede kennis Nederlands en Engels.
- Zeer goede kennis Microsoft Office toepassingen (Word, Outlook, Excel, …)
- Kennis van Frans is een pluspunt.
Waarom voor Tabaknatie werken? Bij ons ben je niet de zoveelste collega, maar word je familie! Wij zijn een familiebedrijf resulterend in één visie met snelle beslissingen, dat zich door de jaren heen heeft weten te positioneren als een wereldwijd marktleider in opslag, transport, logistiek en andere gerelateerde activiteiten rond organische en andere hoogwaardige producten.
Tabaknatie, opgericht in 1896 is dé specialist in de behandeling, opslag en transport van tabakproducten. Ons bedrijf is vooral bekend om haar belangrijke ervaring en knowhow in de tabakswereld. Wij beschikken over gespecialiseerde magazijnen (ongeveer 1.000.000 m²), die de meest geavanceerde technologieën bieden voor opslag en behandeling zodat we een hele waaier aan high-quality services kunnen bieden aan onze klanten.
Overtuigd? Herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving en zie je het al helemaal zitten om deel uit te maken van Tabaknatie? Solliciteer dan via onderstaande knop. Wij werken met een vacature portaal waarop je een eigen account kan aanmaken. Binnen het portaal heb je een overzicht van jouw gegevens en interesses en zo hebben wij ook meteen al jouw contactgegevens. Op onze website kan je ook terecht voor informatie over de sollicitatieprocedure.
Tabaknatie
Tabaknatie, une entreprise familiale qui se traduit par une vision unique et des décisions rapides, s'est positionnée au fil des ans comme un leader mondial de l'entreposage, du transport, de la logistique et d'autres activités connexes autour des produits biologiques et autres produits de grande valeur.
Aujourd'hui, Tabaknatie dispose d'entrepôts spécialisés d'une surface totale de plus de 1.000.000m², offrant les technologies les plus avancées pour le stockage et la manutention ainsi que pour vos questions de logistique et de transport. Cela nous permet d'offrir une large gamme de services de haute qualité à nos clients.
Chez Tabaknatie, nous nous écartons de la relation classique entre le client et le prestataire de services. Nous optons pour un partenariat précieux, respectueux et fiable qui profite aux deux parties et nous nous engageons à réfléchir avec nos clients. Une satisfaction irréprochable est l'objectif dans lequel nous pouvons offrir la flexibilité dont nos clients ont besoin et ceci pour une gamme de services à 100%. Nous sommes une valeur sûre dans notre secteur et nous en sommes fiers !