logo

Unique Maritiem | 16.04.2025 | Anvers

Administratief Assistent Expeditie


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: 6 mois à 2 ans
  • Segmentation : Département Logistique / SCM dans une industrie , Employé Logistique

Description de l’offre

Onze klant is een klein expeditiekantoor gelegen in hartje Antwerpen.   



Functiebeschrijving

 

Ben jij nauwkeurig, administratief sterk én gebeten door de logistieke sector? Dan is dit jouw kans om te groeien in een stabiele en professionele omgeving waar je écht iets bijleert!

Wat ga je doen? Als Administratief Assistent Expeditie ondersteun je het expeditieteam in het vlekkeloos verwerken van transportdocumenten en administratieve taken. Je krijgt een gevarieerd takenpakket en werkt mee aan internationale zendingen, vooral in de voeding- en FMCG-sector.

Een greep uit jouw taken:

  • Aanmaken en opvolgen van dossiers
  • Orders plaatsen bij rederijen
  • Opmaken van proforma facturen in Excel
  • Inboeken van aankoopfacturen
  • Voorbereiden en verwerken van FAVV-documenten en andere transportdocumenten
  • Verzenden van documenten zoals CMR’s, keuringsbewijzen, B-certificaten
  • Maken van kostenprognoses voor klanten en dossiers

 



Functie-eisen

Wie ben jij als Administratief Assistent Expeditie?

  • Je werkt nauwkeurig, bent leergierig en toont initiatief. Elke dag is anders, je leert hier dagelijks bij!
  • Je hebt een administratieve achtergrond – ervaring in logistiek is mooi meegenomen, maar geen must
  • Opleiding in boekhouding of administratie is zeker geschikt
  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels, en durft Frans te spreken
  • Spreek je ook Spaans? Dan is dat een extra troef!
  • Ook gemotiveerde schoolverlaters met de juiste attitude komen in aanmerking


Arbeidsvoorwaarden

Wat biedt de klant jou als Administratief Assistent Expeditie?

  • Een stabiele job met groeimogelijkheden tot volwaardig expediteur
  • Opleiding op de werkvloer – alles wordt stap voor stap aangeleerd
  • Marktconform loon volgens PC 226, bespreekbaar op basis van ervaring
  • Extralegale voordelen:
  • Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
  • Ecocheques van €250 per jaar 
  • Hospitalisatieverzekering
  • Pensioensparen
  • Aangename werkuren: 8u30 – 17u06
  • Flexibiliteit waar mogelijk
  • Een professioneel team dat jou met open armen ontvangt

Waarom werken bij onze klant? Je komt terecht in een dynamisch en toegewijd team waar kwaliteit en klantgerichtheid vooropstaan. Geen ervaring in expeditie? Geen probleem: als jij de juiste motivatie hebt, investeren wij in jouw groei en word je opgeleid tot een volwaardig expediteur.