logo

Unique Maritiem | 10.12.2024 | Anvers

Customer Service Medewerker


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: 2 à 5 ans
  • Segmentation : Département Logistique / SCM dans une industrie , Employé Logistique

Description de l’offre

Onze klant is gelegen in de Antwerpse Haven en is een grote speler in grondstoffen. 



Functiebeschrijving

Ben jij een organisatietalent met een passie voor klantenservice en logistiek? Wil je als deel uitmaken van een dynamisch team en een sleutelrol spelen in internationale processen? Lees dan verder!

Als Customer Service Medewerker ben jij de spil in het succes van onze klantenrelaties. Geen dag is hetzelfde: je houdt je bezig met een breed scala aan verantwoordelijkheden en werkt nauw samen met verschillende afdelingen.

Wat ga je doen?

  • Jij bent de regisseur van jouw salesorders. Je plant, organiseert en coördineert alles van A tot Z en fungeert als de schakel tussen de klant en de salesmanager.
  • Of het nu gaat om transport over land of zee, jij boekt het en volgt alles nauwgezet op.
  • Je zorgt ervoor dat de producten perfect voldoen aan de specifieke eisen van de klant en de lokale wetgeving.
  • Van oorsprongscertificaten tot facturen en EUR1-documenten, jij zorgt dat alles tot in de puntjes geregeld is.
  • Je schakelt moeiteloos tussen de andere afdelingen zoals Regulatory Affairs, Marketing, Sales en Logistiek om alles soepel te laten verlopen.
  • Je focus ligt op water-oplosbare meststoffen, een cruciaal onderdeel van ons productportfolio. 


Functie-eisen

Ben jij een organisatorisch talent met een hart voor administratie en een goed gevoel voor samenwerking? Heb je bovendien ervaring met SAP? Dan ben jij de Customer Service Medewerker die wij zoeken!

Wat neem je mee?

  • De juiste achtergrond: Je hebt een bachelor in KMO-management, Internationaal Ondernemen, Logistiek of hebt dit niveau bereikt door relevante ervaring.
  • Je hebt al een sterke eerste ervaring in een soortgelijke rol, bij voorkeur binnen sales.
  • Je weet hoe je duidelijk en effectief communiceert en staat open om je verder te ontwikkelen.
  • Je ziet deze functie als een kans om je langdurig te engageren en actief bij te dragen aan de groei van ons bedrijf.
  • SAP/4HANA: Ervaring met dit systeem is een absolute must – het is de kern van jouw rol.
  • Nederlands en Engels spreek en schrijf je vloeiend. Beheers je nog andere talen? Dat is een mooie bonus!
  • Je bent vaardig met Microsoft Office, en vooral jouw kennis van Excel springt eruit.


Arbeidsvoorwaarden

Voor wat, hoort wat uiteraard. Als Customer Service Medewerker mag je dan ook rekenen op volgende voordelen:

  • Je mag rekenen op een competitief salaris in samenspraak met jou.
  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering.
  • Glijdende werkuren waarbij je kan opstarten tussen 7 en 10 uur 's morgens.
  • Mogelijkheid tot fietsleasing.
  • Interne en externe opleidingen.
  • Fietsvergoeding.
  • 6 ADV dagen bovenop je wettelijke verlofdagen, met 1 extra anciënniteitsdag per 5 jaar werkervaring. 

De enige vraag die je nu nog hebt, waar kan ik solliciteren? Dit kan via de button hieronder!

Heb je gesolliciteerd? Dan neemt één van onze Unique recruiters binnen de 2 dagen contact met je op. Als het eerste telefonische gesprek voor beide partijen een leuke kennismaking is, word je uitgenodigd voor een gesprek op kantoor. Daarna ontmoet je je toekomstige manager bij het bedrijf in kwestie.