logo

Unique Maritiem | 31.01.2025 | Anvers

Logistiek administratief bediende


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: 2 à 5 ans
  • Segmentation : Consultant / Stratégie / IT / WMS , Employé Logistique

Description de l’offre

Onze klant is actief in de sector van het uitzonderlijk cargotransport. Als onafhankelijk bedrijf, gevestigd in Antwerpen, groot genoeg om elk grootschalig project aan te nemen, maar tegelijk ook een bedrijf op mensenmaat dat een persoonlijk aanpak garandeert.



Functiebeschrijving

Onze klant gelegen in Antwerpen is op zoek naar een Logistiek administratief bediende. Spreek jij vloeiend Engels en ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor de logistieke sector? Lees dan zeker verder! 

Zo ziet jouw dag eruit als Logistiek administratief bediende:

  • Je ondersteunt het operationele team door dossiers administratief op te starten en aan te vullen;
  • Je assisteert bij het plannen van surveys, packouts en deliveries; 
  • Je staat in voor dossierbeheer Porthandling & Shipping;
  • Je ondersteunt het billing team door inkomende facturen te screenen en te helpen verwerken;
  • Je rapporteert problemen die zich voordoen zodat we onze werkwijze kunnen optimaliseren waar nodig.


Functie-eisen

Herken jij jezelf in onderstaand profiel? Dan ben jij de Logistiek administratief bediende die we zoeken! 

  • Je behaalde minimaal een middelbaar diploma; 
  • Je hebt reeds een aantal jaar ervaring binnen een administratieve functie achter de rug. Is dat binnen de logistieke sector? Dan is dat zeker een mooie troef; 
  • Je bent administratief vaardig en kan goed met de PC en programma’s werken;
  • Je bent communicatief sterk en bent diplomatisch waar nodig;
  • Je beheerst zowel het Nederlands als Engels zeer goed;
  • Je bent flexibel naar werkuren toe, voornamelijk tijdens drukkere periodes (+/- mei tem oktober);
  • Je bent proactief, kan zelfstandig werken, bent stressbestendig en behulpzaam;
  • Je bent een echte teamplayer.


Arbeidsvoorwaarden

Als Logistiek administratief medewerker mag je rekenen op volgend loonpakket: 

  • Je start in een voltijdse functie (38u); 
  • Je mag rekenen op een mooi maandsalaris tussen de 2700 en 3500 euro bruto, afhankelijk van jouw ervaring;
  • Maaltijdcheques;
  • Groepsverzekering en hospitalisatieverzekering ;
  • Flexibele werkuren en de mogelijkheid voor een vaste thuiswerkdag (1 dag/week);
  • Fietsleasing;
  • Een extra dag verlof op je verjaardag;
  • Ruime opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden zowel intern als extern;
  • Werken in een klein team waar collegialiteit belangrijk is

Enthousiast geworden bij het lezen van deze vacature? Solliciteer snel en wij nemen verder contact op met jou!