logo

WaW | 22.07.2024 | Brabant Flamand

Logistiek Coördinator A- Z - Supply Chain Coördinator


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Expérience Minimale: Premier emploi
  • Segmentation : Administration , Transport Routier , Spécialiste / Analyste en Supply Chain

Description de l’offre

Korte beschrijving

Als Logistiek Coördinator rapporteer je aan de Manager Fleet & Logistics.

Je werkt op ons kantoor in Steenokkerzeel. Je houdt toezicht op de verplaatsing, distributie en opslag van assets binnen de organisatie.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het managen van de uitvoering, coördinatie en administratie van alle transportzaken binnen de organisatie. Dit omvat het beheren van budgetten, het organiseren van schema's & routes, het afhandelen van douaneregels en ervoor zorgen dat voertuigen veilig worden (af)geladen en vervoerd en dat transporten voldoen aan de wettelijke eisen.

Jobomschrijving

Je ondersteunt ons bedrijf door verantwoordelijk te zijn voor:

  • Organiseren en administreren van zendingen, contacten onderhouden met klanten en onderhandelen met leveranciers, en informatie over vrachtvervoer aan hen communiceren;
  • Aanbevelingen doen voor optimale vervoerswijzen, kosten, routing en transittijden;
  • Ons IT-systemen gebruiken om levertijden en transportkosten te beheren;
  • Problemen oplossen met betrekking tot transport, logistieke systemen, import of export, of problemen met klanten;
  • Ervoor zorgen dat het transport voldoet aan het bedrijfsbeleid of de procedures voor doorvoer of levering van producten en gezondheids- en veiligheidsprocedures implementeren

Jouw profiel

Voor deze functie zijn we op zoek naar een zeer gemotiveerde collega die houdt van een snelle omgeving en internationale contacten. Daarnaast ben je een talent in het oplossen van problemen en ben je detailgericht. Je leert snel.

  • Typisch 2-4 jaar ervaring heeft in logistiek en administratie: verzendingsbeheer in een industriële of projectgerelateerde omgeving en in overzeese expeditie van projectvracht
  • Kennis heeft van export- en importprocedures en -documentatie van klanten
  • MS Office 360 vaardigheden beheerst, kennis van SAP is een voordeel
  • Communiceert effectief met collega's, leveranciers, enz.
  • Vloeiend Engels, Nederlands en Frans spreekt en schrijft

Aanbod

Je komt terecht in een internationaal topteam en een bedrijf met korte beslissingslijnen.

Verder krijg je:

  • Veel leer- en groeimogelijkheden
  • Mooi brutosalaris aangevuld met een netto onkostenvergoeding
  • Glijdende werkuren: starten kan tussen 7 & 9h30
  • Tot 2 dagen thuiswerk na inwerkperiode
  • Je werkt 39h/week en krijgt 9 ADV dagen 
  • MC 8€ en eco-cheques
  • Km vergoeding of 100% terugbetaling van je OV
  • DKV verzekering voor het ganse gezin (gratis)
  • Groepsverzekering
  • Laptop en GSM 
  • Fruit op het werk

WaW Offres d'emplois
WaW

WaW offre toutes les possibilités de placement de personnel: le travail intérimaire, le recrutement, recherche et sélection de personnel, conseil RH, le projectsourcing et l’intérim management . Nous conseillons nos clients et les candidats sur le meilleur type de contrat et offrons une solution personnalisée

 

Découvrez les autres opportunités de carrière chez WaW