logo

Xtra Maritime & Logistics Noord | 04.04.2025 | Anvers

Assistant Product management zuren & logen


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Expérience Minimale: Premier emploi
  • Segmentation : Département Logistique / SCM dans une industrie , Entreposage , Planification / Production , Ingénieur , Achat / Procurement , Sales Management

Description de l’offre

Xtra Harbour Select is gespecialiseerd in maritieme en logistieke profielen. Onze meerwaarde is dat we steeds binnen onze niche werken en zo perfect vanuit onze ervaring kunnen spreken. De persoonlijke toets krijgt u er bovenop!

Als versterking van het team zijn we op zoek naar een Product Management Assistant. Binnen deze functie krijg je de ruimte om een ​​directe bijdrage te leveren aan het succes van onze klanten en aan de groei van onze klant. De uiteindelijke gevolgen zijn grotendeels aan jou.
Dat wil zeggen dat collega’s, die nieuwe mogelijkheden signaleren, gehoord worden en dat je de mogelijkheid krijgt om jouw creatieve daadwerkelijk zelf uit te voeren.

Functieomschrijving

Als PMA ondersteun je de Product Manager, en werkt nauw met haar/hem samen. Jouw hoofdtaken en verantwoordelijkheden zijn:

· Het verzorgen van voorraadbeheer -voorraadbeheer voor uw pakket- en het verzamelen van marktinformatie
· Bijhouden en aanpassen van inkoopprijzen
· Importorders/containers monitoren
· Monsteraanvragen bij leveranciers
· Het verzamelen en verzorgen van benodigde informatie voor het maken van artikelen
· Het plaatsen van inkooporders en zorgdragen dat deze worden versterkt (Purchase to Pay), in samenwerking met Supply Chain en Operations.
· Adequate communicatie over beschikbaarheid ingrediënten
· Het verzorgen van administratieve taken die aan bovenstaande verbonden zitten

Profiel

Je beschikt over een hoge mate van ondernemerschap, die zich uit in een proactieve houding. Out-of-the-box denken is je op je lijf geschreven. Meewerken aan het succes van onze klanten is jouw grootste drijfveer en je weet waarde toe te voegen. Om dit te bereiken verwelkomen we mensen die beschikken over:

· Je hebt een Bachelordiploma (liefst in een richting die te maken heeft met chemie) of minimaal 2 jaar werkervaring
· Je bent een administratieve duizendpoot
· Je bent goed in timemanagement
· Planning en organisatie schrikt je niet af
· Hands-on mentaliteit
· Klantgericht
· Je hebt een goede kennis van Nederlands en Engels, dit zowel geschreven als gesproken
· Affiniteit met ERP en CRM systemen
· Flexibele instelling

Aanbod

· Een veelzijdige uitdaging bij een succesvolle, multinationale chemische distributeur.
· Een inspirerende werksfeer in een stabiel bedrijf.
· Door te handelen volgens het principe ‘Because we care’ ervaar je een warme onboardingperiode, begeleid door een buddy.
· Een salarispakket en een uitgebreid pakket, een jaarlijkse bonusregeling, een pensioenplan, korting op de ziektekostenverzekering voor u en uw gezin, …
· Mogelijkheden voor zelfontwikkeling via de interne arbeidsmarkt en een breed scala aan trainingen.
· Een goede balans tussen werk en privé, inclusief flexibele werktijden, 27 vakantiedagen en thuiswerken.

Heeft u interesse in deze vacature of wenst u vrijblijvend meer info? Neem dan even contact op via Dries.Dierckx@xtra.works of 0472/18.35.09 en ik help u graag verder.