logo

Xtra Maritime & Logistics Noord | 18.12.2024 | Flandre Orientale

Customer Service logistiek met zin voor rapportages – regio Gent


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Expérience Minimale: 6 mois à 2 ans
  • Segmentation : Service à la clientèle , Import / Export , Opération , Département Logistique / SCM dans une industrie , Terminaux / Ports / Aéroports , Planification / Production , Comptabilité / Financier , Import / Export , Warehousing & Distribution , Warehousing , Port / Aéroport

Description de l’offre

Xtra Harbour Select is gespecialiseerd in maritieme en logistieke profielen. Onze meerwaarde is dat we steeds binnen onze niche werken en zo perfect vanuit onze ervaring kunnen spreken. De persoonlijke toets krijgt u er bovenop!

Onze groeiende en financieel sterke klant zoekt voor hun afdeling Customer Service een extra collega. Ben jij communicatief vaardig, analytisch ingesteld en hou je van analyses/rapportage? Dan is deze uitdaging iets voor u!

Functieomschrijving

• Je bent verantwoordelijk voor een correcte opvolging van alle operationele manipulaties die op onze terminals worden uitgevoerd;
• Je beschikt over praktijkervaring in een industriële omgeving;
• Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten en ons operationeel team, inzake orders, klantenrapportering en stock voor de terminals;
• Je bent verantwoordelijk voor het administratief beheren van alle inkomende en uitgaande goederen, inclusief de bijbehorende voorraad;
• Je verwerkt de laad- en losrapporten voor de verschillende terminals en stelt de maandelijkse statistieken op;
• Als contactpersoon voor onze klanten, zorg je voor een correcte klantenrapportering;
• Je bereidt de facturatie voor;
• Je werkt in een team van 8 enthousiaste medewerkers en werkt daarnaast nauw samen met de planners, weegbrugbedienden en commercieel managers. Je rapporteert aan het hoofd customer service.

Profiel

• Je bent cijfermatig aangelegd, analystisch ingesteld en sterk in statistiek;
• Je kan vlot overweg met diverse software applicaties;
• Ervaring in de logistieke sector en kennis van douane- & accijnswetgeving zijn een troef.
• Je beschikt over een bacheloropleiding of een relevante ervaring;
• Je bent hands-on en werkt nauwkeurig;
• Je kan mondeling en schriftelijk vlot communiceren en beheerst het Nederlands en Engels, Frans is een plus;
• Je bent klantgericht, betrouwbaar en een echte teamplayer;
• Ervaring in de logistieke sector en kennis van douane- & accijnswetgeving zijn een troef.

Aanbod

• Vanaf je eerste dag word je omringd door gepassioneerde collega’s, die graag hun kennis en ervaring met je delen. Door het dynamische karakter van onze onderneming en een brede waaier aan opdrachten houden we je fris en word je voortdurend uitgedaagd.
• Voltijds contract van onbepaalde duur.
• Permanentie: om de 7 weken tussen (zeer sporadisch!) 6u-22u (ma-vr) telefoons aannemen maar dit belet je je privé-leven zeker niet
• Competitief loon aangevuld met extralegale voordelen, dat erkenning geeft aan je reeds opgebouwde kennis en ervaring.

Heeft u interesse in deze vacature of wenst u vrijblijvend meer info? Neem dan even contact op via [email protected] of 0472/18.35.09 en ik help u graag verder.