logo

Xtra Maritime & Logistics Oost | 11.12.2024 | Flandre Orientale

Customer Service Supervisor - Gent


Details de l'offre
  • Contrat : Employé , Cadres Intermédiaires
  • Expérience Minimale: 5 à 10 ans
  • Segmentation : Service à la clientèle , Administration , 3PL / 4PL , Chef d'équipe , Warehousing & Distribution , Warehousing

Description de l’offre

Bij ons ben je als Customer Service Supervisor verantwoordelijk voor het realiseren van uitstekende klantenservice samen met een enthousiast team, het administratief verwerken van inkomende en uitgaande orders, het garanderen van de nodige transportdocumenten en het onderhouden van sterke B2B-klantrelaties.

Functieomschrijving

• Je leidt, motiveert en ontwikkelt jouw operationele Customer Service Team, bestaande uit 12 medewerkers, in lijn met onze bedrijfsdoelstellingen.
• Je plant, prioriteert en verdeelt de taken onder jouw teamleden, zodat deze correct en efficiënt worden uitgevoerd volgens de SOP’s en SLA’s. Je zorgt ervoor dat werkinstructies en KPI’s nauwgezet worden gevolgd en stuurt proactief bij waar nodig voor optimale klanttevredenheid.
• Je werkt dagelijks samen met collega’s in het magazijn voor planning, WMS-opvolging en probleemoplossing. Je identificeert en implementeert proactieve acties om de totale prestaties te verbeteren en draagt bij aan verbeterprojecten met jouw input over optimalisaties en innovaties.
• In je dagelijkse contacten met klanten denk je strategisch mee over het creëren van win-winsituaties voor hun uitdagingen. Je communiceert proactief bij problemen of vertragingen, handelt klachten af en neemt de juiste corrigerende maatregelen.
• Je bent verantwoordelijk voor het maandelijkse facturatieproces naar jouw klanten en draagt actief bij aan het behalen van onze financiële doelstellingen.
• Je zorgt voor positieve communicatie, goede samenwerking en teamspirit. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de rekrutering en succesvolle onboarding van nieuwe teamleden. Je voorziet jaarlijkse evaluatie- en GROW-gesprekken en initieert de nodige opleidingsplannen.

Profiel

• Je hebt minimaal 5 jaar ervaring als specialist of teamleider in een Customer Service Team.
• Je bent servicegericht en hebt affiniteit met de logistieke sector en WMS-systemen.
• Je bent een echte people- en procesmanager.
• Je houdt van de uitdaging om je weg te vinden in een complexe omgeving.
• Je hebt sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden.
• Je bent een uitstekende communicator, zowel mondeling als schriftelijk.
• Talenkennis: Nederlands en Engels zeer goed.
• Je bent vertrouwd met MS Office-pakketten, een goede kennis van Excel is een must.

Aanbod

• Je komt terecht bij een internationale en toonaangevende speler.
• Ruime doorgroeimogelijkheden in een internationale context.
• Je krijgt een vast contract met een aantrekkelijk pakket aan extralegale voordelen.

Heb je interesse in deze vacature of wens je vrijblijvend uw mogelijkheden te bespreken? Neem contact op via [email protected] of 0473/29.49.35 en ik help u graag verder. Uiteraard wordt dit confidentieel behandeld.