logo

Xtra Maritime & Logistics Oost | 21.11.2024 | Anvers

Payroll Specialist met twee dagen thuiswerk


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Expérience Minimale: 6 mois à 2 ans
  • Segmentation : Administration , 3PL / 4PL , Transport Routier , Expéditeur Air , Expéditeur Mer , Comptabilité / Financier , Import / Export , Warehousing & Distribution

Description de l’offre

Als Payroll Specialist bij speel je een cruciale rol in het garanderen van een tijdige en correcte loonbetaling voor onze medewerkers. Je wordt een onmisbaar onderdeel van een hecht team dat samenwerkt om de payrollprocessen efficiënt en nauwkeurig te laten verlopen.

Functieomschrijving

• Verwerken van de maandelijkse payroll voor onze arbeiders en bedienden in samenwerking met ons sociaal secretariaat;
• Opstellen van maandelijkse rapportages;
• Beheren en controleren van tijdsregistratie;
• Ondersteunen bij het beheer van groeps- en hospitalisatieverzekeringen en zorgen voor actuele informatie;
• Op de hoogte blijven van sociale wetgeving en zorgen voor de correcte toepassing ervan;
• Proactief zoeken naar manieren om payrollprocessen te optimaliseren en automatiseren;
• Adviseren en ondersteunen van HR-collega’s bij payroll-gerelateerde vragen;
• Deelnemen aan diverse HR-projecten.

Profiel

• Je hebt een bachelor- of masterdiploma, bij voorkeur in een richting zoals accountancy, bedrijfsmanagement of economie;
• Je bent analytisch, precies en nauwkeurig;
• Je kunt omgaan met gevoelige en vertrouwelijke informatie;
• Je hebt uitstekende kennis van Excel en Office;
• Ervaring met E-Blox, Protime en SuccessFactors is een pluspunt;
• Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels;
• Je bent een teamspeler en flexibel inzetbaar tijdens payrollafsluitingen.

Aanbod

• Een uitdagende werkomgeving met volop mogelijkheden voor verdere professionele groei en ontwikkeling.
• Een directe en open bedrijfscultuur.
• Je krijgt een vast contract met een aantrekkelijk pakket aan extralegale voordelen: Groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques van 7 euro, ecocheques, 33 vakantiedagen, mogelijkheid tot leasing van een elektrische fiets, 2 dagen thuiswerk, flexibele werktijden.

Heb je interesse in deze vacature of wens je vrijblijvend uw mogelijkheden te bespreken? Neem contact op via [email protected] of 0473/29.49.35 en ik help u graag verder. Uiteraard wordt dit confidentieel behandeld.