Xtra Maritime & Logistics Oost | 15.11.2024 | Anvers
Quality Assurance Assistent
Description de l’offre
Als Quality Assurance Administratief Assistent sta je vooraan in ons streven naar uitzonderlijke kwaliteit.
Functieomschrijving
• Je neemt actief deel aan het onderzoek naar zowel externe klachten als interne afwijkingen, waarbij je het proces van begin tot eind begeleidt;
• Je zorgt voor tijdige en nauwkeurige registratie van Corrective and Preventive Actions (CAPA) in overeenstemming met klantvereisten;
• Je Leidt RCA-onderzoeken voor klachten en afwijkingen, waarbij je actief de implementatie van corrigerende en preventieve maatregelen ondersteunt;
• Je Onderhoudt kwaliteitsrapportages en gebruikt deze rapporten om trends in klachten-RCA’s en de effectiviteit van preventieve maatregelen te monitoren;
• Je Ondersteunt de operatie om ervoor te zorgen dat alle documentatie (DMS) wordt bijgewerkt volgens ISO 9001-standaarden;
• Je assisteert de QA Manager bij het ontwikkelen, upgraden en onderhouden van diverse documenten, formulieren en rapporten die cruciaal zijn voor onze kwaliteitsprocessen;
• Je Biedt begeleiding en ondersteuning aan kwaliteitscontroleurs, waarbij je toezicht houdt op hun werklast en de resultaten van hun controles;
• Je Biedt ondersteuning tijdens externe audits en interne procesinspecties;
• Je speelt een cruciale rol in het optimaliseren van de samenwerking tussen verschillende afdelingen, waarbij je zorgt voor naadloze interacties tussen klantenservice, voorraadbeheer, magazijnoperaties, inboundprocessen en meer.
Profiel
• Je hebt al enige administratieve ervaring binnen kwaliteit in een contract logistieke omgeving;
• Je beheerst vloeiend Nederlands en Engels;
• Je hebt sterke administratieve vaardigheden met oog voor detail en een focus op efficiëntie;
• Probleemoplossend vermogen om de kernoorzaken te achterhalen en permanente oplossingen door te voeren;
• Je bent een teamspeler met het vermogen om zelfstandig te werken.
Aanbod
• Je komt terecht bij een internationale en toonaangevende speler;
• Veel groeimogelijkheden in een internationale context;
• Je krijgt een vast contract met een aantrekkelijk pakket aan extralegale voordelen (groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques van 7 euro, glijdende werktijden, ecocheques en 30 vakantiedagen).
Heb je interesse in deze vacature of wens je vrijblijvend uw mogelijkheden te bespreken? Neem contact op via [email protected] of 0473/29.49.35 en ik help u graag verder. Uiteraard wordt dit confidentieel behandeld.