logo

BCTN Meerhout NV | 16.01.2025 | Anvers

Customer Service Manager


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Expérience Minimale: 2 à 5 ans
  • Segmentation : Terminaux / Ports / Aéroports , Port / Aéroport

Description de l’offre

Over de job

Als CS Manager ben je dagdagelijks verantwoordelijk voor alle klant en boeking gerelateerde processen.  Jouw afdeling is het kloppend hart van onze logistieke operatie.  Je stuurt en optimaliseert om een zo hoog mogelijke klanttevredenheid te kunnen nastreven, zowel op korte als op lange termijn.  Je fungeert tevens als support voor gans jouw team.

  • Je bent verantwoordelijk voor het optimaliseren en synchroniseren van de verschillende boekingen.
  • Je bewaakt de processen met het oog op efficiëntie, veiligheid en optimalisatie
  • Je streeft naar een optimale klanttevredenheid en tracht service op maat te verlenen
  • Je bent de ogen en oren van de klant met beide voeten midden in de operaties
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het financieel resultaat van onze customer service – boeking activiteiten
  • Je motiveert en stuurt een team aan van ± 15 mensen en zorgt voor een vlotte verlofplanning, volgt functioneringsgesprekken op en streeft naar een optimale bezetting

Over jou

  • Je beschikt minstens over een bachelor-diploma of gelijkgesteld door ervaring
  • Naast je diploma kan je relevante, logistieke werkervaring(en) aantonen
  • Je hebt een resultaatgerichte, no-nonsense mentaliteit en streeft naar efficiëntie
  • Pro-activiteit, servicegerichtheid en flexibiliteit zijn enkele eigenschappen van jou
  • Can-do mentaliteit
  • Geen 9 to 5 attitude
  • Een gezonde dosis stress schrikt je niet af
  • Je beschikt over een rijbewijs B

Over ons
Wij verwelkomen je graag in ons gedreven team!  Naast een toffe werksfeer bieden we je een marktconform salaris, extra legale voordelen en al de nodige tools om deze uitdaging tot een goed einde te kunnen brengen.  BCTN… connecting the flows!

Interesse?  Bezorg ons je cv met motivatie per mail t.a.v. Lore Ilands – HR via [email protected].