Vrije Universiteit Brussel wint eerste TL Hub Business Game powered by Coca-Cola Enterprises
Vandaag hebben drie studenten van de Vrije Universiteit Brussel de eerste TL Hub Business Game (powered by Coca-Cola Enterprises) gewonnen. Tijdens het slotevent, dat plaats vond in het Coca-Cola Visitors Center te Wilrijk, presenteerden de laureaten hun uitgewerkte case voor een vakjury. Deze vijf groepen studenten werden geselecteerd uit 24 ingezonden cases van 13 Hogescholen en Universiteiten.
Volgens Frederic De Cooman, Director TL Hub, schetst de Business Game een positief beeld over een sector die vaak gerelateerd wordt met knelpuntberoepen en die lijdt onder vooroordelen. Deze Business Game is een goede manier om studenten te confronteren met een concrete transport- logistieke of supply chain probleemstelling en hun zo voor te bereiden voor het werkveld.
Volgens Ellen Hindryckx, Talent Acquisition Coca-Cola Enterprises, is de Business Game een uitstekend initiatief om in contacten te leggen met studenten Productie & Logistiek. Coca-Cola Enterprises is immers voortdurend op zoek naar nieuw talent in deze discipline.