Integratieplatform Montova helpt Katoen Natie door eindejaarsperiode
Naar aanleiding van Black Friday en de eindejaarsperiode neemt het aantal integratieaanvragen bij Katoen Natie sterk toe. De logistieke speler rekent op de diensten van integratieplatform Montova om deze integraties tijdens de feestperiode vlot te laten verlopen.
De traditioneel drukke periodes voor de logistieke sector zijn dit jaar, gezien de recente crisissen, mogelijk drukker dan ooit. Met de flexibele en schaalbare resources van Montova wil Katoen Natie een efficiënte bevoorradingsketen garanderen door te communiceren met de systemen van klanten. Op die manier kan Katoen Natie zich volledig focussen op zijn core business, instaan voor efficiëntie in de bevoorradingsketen.
“Montova garandeert dat wij flexibel kunnen opstarten met om het even welke externe partij”, zegt Sam Aerts, Product Owner bij Katoen Natie. “Het opzetten van de uitwisseling van data met nieuwe klanten is vaak erg complex. Vergelijk het met het openen van een Excel-file in Word. Wanneer een nieuwe partij zijn systeem wil integreren met ons systeem, spreken beide systemen een compleet andere taal. Als specialist in digitale communicatie-integratie ontlast Montova ons telkens weer volledig van de complexiteit van die integratie, ook wanneer we met erg exotische integraties worden geconfronteerd.”